خانهاخبار
حدس و گمان‌ها از برگزاری رویداد معرفی آیفون ۱۲

حدس و گمان‌ها از برگزاری رویداد معرفی آیفون ۱۲

احتمال می‌رود که رویداد معرفی آیفون مثل هرساله در همان تاریخ برگزار شود.
۱۳۹۹/۵/۳۱

ویدیویی در کانال یوتوب اپل بارگزاری شده و به تاریخ ۱۰ سپتامبر یا ۲۰ شهریور اشاره داشته که البته ویدیوی مذکور خیلی سریع از روی کانال حذف شده است. این ویدیو توسط چندین یوتوبر دیده شده که به تاریخ ۲۰ شهریور و ساعت ۱۸:۱۵ شاره داشته است. این عکس توسط یکی از خوانندگان Apple Insider ارسال شده که اطلاعات چندانی از آن به دست نمی‌آید.

۱۰ سپتامبر در واقع همان تاریخ رونمایی از آیفون ۱۱ در سال گذشته است، اما امسال تاریخ مذکور روز پنج‌شنبه است که معمولا اپل تمایل چندانی به معرفی محصولات خود در چنین روزی را ندارد. دومین نکته مربوط به ساعت شروع مراسم است که ۱۸:۱۵ قید شده که این ساعت نیز با رویداد هرساله‌ اپل تناقض دارد، چراکه اپل مراسم‌های خود را در ساعت ۱۸ شروع می کند. باتوجه به نکات گفته شده به نظر نمی‌آید که عکس مذکور به رویداد معرفی آیفون جدید اشاره داشته باشد.

image


رویداد رونمایی ممکن است مانند هرساله برگزار شود، اما با توجه به اینکه اپل قبلا اعلام کرده بود عرضه‌ آیفون ۱۲ دیرتر از هرسال رخ می‌دهد، این اتفاق کمی دور از ذهن به نظر می‌رسد. طبق آخرین تماس‌های گرفته شده با اپل، یکی از مدیران کوپرتینو به نام لوکا ماستری اعلام کرده جدول زمان‌بندی عرضه‌ی ۲۰۲۰ چند هفته دیرتر از پنجره‌ی آخر سپتامبر رخ خواهد داد. لوکا ماستری دلیل این تاخیر را اعلام نکرده اما قطعا همه‌گیری کرونا دلیل آن بوده که رویداد امسال را با تاخیر همراه خواهد کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)