خانهاخبار
اوپو A53 بی‌سروصدا با اسنپدراگون 460 معرفی شد

اوپو A53 بی‌سروصدا با اسنپدراگون 460 معرفی شد

اوپو A53 محصولی اقتصادی است که نمایشگری متعارف دارد و با ارائه مقدار معقولی از رم و قدرت پردازشی پاسخگوی کاربران عادی تلفن‌های هوشمند خواهد بود.
۱۳۹۹/۵/۳۱

تلفن هوشمند جدید اوپو با نام Oppo A53 بی‌سروصدا وارد فاز پیش‌فروش شد. این دستگاه از چیپست اسنپدراگون ۴۶۰، گرافیک آدرنو ۶۱۰ و ۴ گیگابایت رم استفاده می‌کند. اوپو A53 با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود و از کارت حافظه پشتیبانی می‌کند تا بتوانید ظرفیت داخلی گوشی را ارتقا دهید.

image

نمایشگر این تلفن هوشمند پنلی ۶.۵ اینچی از نوع LCD با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی، رزولوشن +HD و نسبت تصویر ۲۰:۹ است. اوپو A53 در گوشه سمت چپ صفحه حفره‌ای برای دوربین سلفی دارد که لنزی ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 درون آن قرار گرفته است. حسگر اثر انگشت این گوشی در قاب عقب آن تعبیه شده و کنار ماژول دوربین دیده می‌شود.

image

دوربین اوپو A53 سه لنز دارد که لنز اصلی آن ۱۳ مگاپیکسلی است. دو لنز بعدی ۲ مگاپیکسلی هستند که در اطلاعات رسمی این گوشی به کارکرد آن‌ها اشاره‌ای نشده اما می‌توانیم حدس بزنیم که یکی برای تصویربرداری ماکرو و دیگری برای تشخیص عمق میدان کار گذاشته شده باشند.

image

انرژی اوپو A53 توسط یک باتری ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند. این موبایل در دو رنگ مشکی و آبی به بازار می‌آید. قیمت A53 حدود ۱۷۰ دلار است و عرضه رسمی آن از تاریخ ۲۷ اوت (۶ شهریور) آغاز خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)