خانهاخبار
طراحی زیبای جلو و عقب ZTE Axon 20 5G در تصویری تازه به‌نمایش گذاشته شد

طراحی زیبای جلو و عقب ZTE Axon 20 5G در تصویری تازه به‌نمایش گذاشته شد

تصویر جدیدی که از اولین موبایل مجهز به دوربین سلفی زیر صفحه‌ای ZTE به اشتراک گذاشته شده طراحی جالب توجه جلو و عقب این گوشی را نشان می‌دهد.
۱۳۹۹/۵/۳۰

چند روز پیش به‌اطلاع شما رساندیم که ZTE در تاریخ ۱۱ شهریور از اولین موبایل دنیا با دوربین سلفی زیر نمایشگر رونمایی می‌کند. این شرکت چند روز بعد نخستین رندر این تلفن هوشمند را به‌اشتراک گذاشت و حالا تصویر جذاب‌تری را از این گوشی منتشر کرده است.

image

در این تصویر می‌توانید ببینید که ZTE Axon 20 5G در بالای نمایشگر خود هیچ دوربینی ندارد و خبری از دوربین پاپ‌آپ هم نیست. تصویر بالا توسط مدیرعامل ZTE، نی فی، در شبکه اجتماعی چینی ویبو به اشتراک گذاشته شده است. اگرچه در پایین نمایشگر حاشیه کمی به چشم می‌خورد ولی Axon 20 5G همچنان صفحه‌ای یکپارچه و چشم‌نواز دارد.

ZTE اولین شرکتی نیست که از دستیابی به فناوری دوربین زیر صفحه خبر می‌دهد، چون قبلا شرکت‌هایی مثل اوپو و شیائومی هم نمونه‌هایی از پروتوتایپ خود را به اشتراک گذاشته بودند. ولی این شرکت اولین برندی است که می‌خواهد رسما موبایلی را با این فناوری روانه بازار مصرفی کند.

image

با وجود این که شاخص‌ترین ویژگی Axon 20 5G دوربین سلفی آن است ولی نباید از طراحی زیبای قاب عقب آن غافل شویم. در دوره‌ای که ماژول‌های دوربین عقب روز‌به‌روز بزرگ‌تر و برجسته‌تر می‌شوند، ZTE به‌سراغ طرحی رفته که این ماژول نسبتا بزرگ را با بدنه تلفیق می‌کند. طراحی قاب عقب این گوشی منحنی‌هایی از رنگ آبی نفتی را با مشکی ادغام کرده که از نظر زیبایی‌شناسی شایسته تحسین است.

در حال حاضر مشخص نیست که این گوشی خارج از بازار چین هم عرضه می‌شود یا نه. علاوه بر این، ZTE اعلام نکرده که در صورت عرضه جهانی این دستگاه چه زمانی به دست علاقه‌مندان خواهد رسید. فعلا باید منتظر ۱۱ شهریور بمانیم تا ببینیم چه اخباری از سوی این شرکت اعلام خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)