خانهاخبار
گلکسی S21 دوربین 108 مگاپیکسلی، حسگر اثر انگشت و شارژ سریع جدیدی خواهد داشت

گلکسی S21 دوربین 108 مگاپیکسلی، حسگر اثر انگشت و شارژ سریع جدیدی خواهد داشت

بر اساس گزارش‌های جدید، به‌نظر می‌رسد که پرچمدار بعدی سری گلکسی S تغییراتی را در زمینه سنسور اصلی دوربین، حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌ای و فناوری شارژ سریع اعمال خواهد کرد.
۱۳۹۹/۵/۳۰

سامسونگ امسال روش نام‌گذاری پرچمداران خود را تغییر داد و از شماره ۱۰ به‌سراغ ۲۰ رفت. در نتیجه حالا مشخص نیست که سال بعد محصولات این شرکت با شماره ۳۰ وارد بازار می‌شوند یا ۲۱. با این حال، افشاگر معروف توئیتری، آیس یونیورس، نام سری بعدی گلکسی S را گلکسی S21 اعلام کرده و ما هم فعلا از همین نام استفاده می‌کنیم.

مطابق گزارش‌های قبلی، سری گلکسی S21 سه عضو خواهد داشت که قوی‌ترین آن‌ها گلکسی S21 الترا نام می‌گیرد. آیس یونیورس می‌گوید گلکسی S21 الترا مجددا از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند ولی سنسور آن ایزوسل برایت HM1 نخواهد بود. او مدعی است که سامسونگ این سنسور را به‌روز می‌کند و روی پرچمدار بعدی خود قرار می‌دهد.

سنسور گلکسی S21 ظاهرا مشکل فوکوس دوربین گلکسی S20 را حل می‌کند و قابلیت‌های جدیدی را در بخش فیلم‌برداری در اختیار کاربر می‌گذارد. در مجموع، ظاهرا گلکسی S21 نسبت به نسل قبل تغییر شگرفی نخواهد داشت و سامسونگ صرفا می‌خواهد به مشکلات پرچمدار پیشین خود رسیدگی کند و نیازهای کوچک مشتریان را رفع کند. آیس یونیورس می‌گوید گلکسی S21 پروژه U نام دارد و می‌تواند به این معنا باشد که این دستگاه پروژه‌ای برای شمای مخاطب است.

پرچمدار بعدی سامسونگ احتمالا سنسور زمان پرواز یا ToF نخواهد داشت و این مسئله غیرمنتظره نیست، چون گلکسی نوت ۲۰ هم این سنسور را کنار گذاشته است. مدل پیشرفته گلکسی S21 احتمالا از چیپست اگزینوس ۱۰۰۰ استفاده می‌کند که به‌خوبی اسنپدراگون ۸۷۵ خواهد بود. این دو تراشه قرار است با فرآیند تولید ۵ نانومتری ساخته شوند.

گلکسی S21 می‌تواند شارژ سریع ۶۰ واتی داشته باشد و احتمالا از سنسور اثر انگشت زیر صفحه‌ای جدید کوآلکام، یعنی 3D Sonic Max، استفاده می‌کند. این سنسور ۱۷ مرتبه بزرگ‌تر از سنسور فعلی گلکسی S20 است و کوآلکام می‌گوید استفاده از آن راحت‌تر و سرعتش بیشتر است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۹/۵/۳۰
تمام اقشار مرفه بی‌صبرانه منتظر این سالارند..
-جراحان فك و ارتودنسی
-ناخدا یکم و ناخدا دوم
-لژیونرها
-عرضه‌کنندگان مستقیمِ مرغ و تخم‌مرغ بلدرچین
-واحدِ میعانات گازی
-شوفرانِ بولدوزر
وَ وَ وَ...