خانهاخبار
گلکسی M51 احتمالا باتری 7 هزار میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت

گلکسی M51 احتمالا باتری 7 هزار میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت

بر اساس گزارش‌های جدید به‌نظر می‌رسد که میان‌رده بعدی سامسونگ از سری گلکسی M به اسنپدراگون 730 و یک باتری فوق‌العاده بزرگ 7000 میلی‌آمپر ساعتی مجهز می‌شود.
۱۳۹۹/۵/۳۰

پس از معرفی گلکسی M01، گلکسی M01 Core، گلکسی M01s، گلکسی M11، گلکسی M21، گلکسی M31 و گلکسی M31s حالا کم‌کم نوبت به جدیدترین عضو از سری گلکسی M یعنی گلکسی M51 می‌رسد. این گوشی احتمالا ماه آینده میلادی در روسیه و هند معرفی خواهد شد.

سه ماه پیش در گزارشی اعلام شد که گلکسی M51 با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. در ادامه اطلاعاتی از دوربین و باتری این گوشی منتشر شد. حالا سامسونگ صفحه پشتیبانی این گوشی را در وب‌سایت خود بالا آورده تا مطمئن شویم که رونمایی از آن نزدیک است. در این صفحه تایید شده که گلکسی M51 نمایشگری ۶.۶۵ اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن +FHD دارد.

میان‌رده مذکور از باتری فوق‌العاده بزرگی با ظرفیت ۷ هزار میلی‌آمپر ساعتی استفاده خواهد کرد که از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. اگر این اطلاعات صحیح باشد، احتمالا با پردوام‌ترین موبایل سال روبرو خواهیم بود. در گزارش‌های قبلی گفته شده بود که گلکسی M51 از اسنپدراگون ۷۳۰، اندروید ۱۰ و ۸ گیگابایت رم استفاده خواهد کرد.

گلکسی M51 احتمالا دوربینی چهارگانه خواهد داشت که یک لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و یک لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی دارد. فعلا اطلاعاتی درباره دو لنز باقی مانده این دوربین در دسترس نیست. ولی پیش‌بینی می‌شود که یکی از آن‌ها سنسور تشخیص عمق و دیگری لنز ماکرو باشد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)