خانهاخبار
بلکبری سال 2021 با موبایل‌های 5G به بازار برمی‌گردد

بلکبری سال 2021 با موبایل‌های 5G به بازار برمی‌گردد

بلکبری با همکاری شرکت Onward Mobility قرار است چند تلفن هوشمند جدید تولید کند که با پشتیبانی از 5G سال آینده معرفی خواهند شد.
۱۳۹۹/۵/۳۰

بلکبری و TCL اوایل سال جاری میلادی اعلام قطع همکاری کردند؛ بدان معنا که دیگری محصولی از شرکت TCL با برند بلکبری وارد بازار نمی‌شود. حالا امروز خبری منتشر شده که از بازگشت این برند به بازار مصرفی خبر می‌دهد. طبق اعلام بلکبری این شرکت با همکاری Onward Mobility سال آینده به بازار موبایل برمی‌گردد و از گوشی‌های 5G خود پرده برمی‌دارد.

شرکت Onward Mobility می‌گوید موبایل‌های جدید آن‌ها از امنیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود و تدابیر امنیتی دوسویه را اتخاذ می‌کند. این شرکت هنوز جزئیات بیشتری درباره این تدابیر امنیتی منتشر نکرده است. در وب‌سایت Onward Mobility گفته شده که آن‌ها با بلکبری و فاکس‌کان مشغول همکاری و تولید چند تلفن هوشمند جدید هستند. فعلا اطلاعات خاصی از این دستگاه‌ها در دسترس نیست، اما خبرگزاری 9to5Google می‌گوید که یکی از این گوشی‌ها کیبورد فیزیکی خواهد داشت.

شرکت Onward Mobility تجربه خاصی برای فعالیت در بازار سخت‌افزارهای موبایلی ندارد، بنابراین باید منتظر بمانیم تا ببینیم که همکاری این شرکت با بلکبری به کجا می‌انجامد. اما در حال شنیدن نام یکی از قدیمی‌ترین برندهای دنیای موبایل نویدبخش است و می‌تواند ما را تا حدی هیجان‌زده نگه دارد.

نظر شما درباره خبر بازگشت بلکبری با موبایل‌های 5G چیست؟

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)