خانهاخبار
تصاویر زنده ماژول دوربین خانواده هوآوی میت 40 لو رفت

تصاویر زنده ماژول دوربین خانواده هوآوی میت 40 لو رفت

سری میت 40 هوآوی پاییز امسال از راه می‌رسد. به‌تازگی دو تصویر زنده از ماژول دوربین اعضای این سری منتشر شده که ما را با چیدمان لنزهای میت 40 و میت 40 پرو آشنا می‌کند.
۱۳۹۹/۵/۲۹

به‌تازگی تصویری از پنل شیشه‌ای پشت میت ۴۰ و میت ۴۰ پرو منتشر شده که طراحی جالب ماژول دوربین این دو تلفن هوشمند را نشان می‌دهد. سری میت ۳۰ پارسال از ماژول دایره‌ای شکل استفاده می‌کرد و آن طراحی به مدل‌های امسالی هم رسیده است.

با این حال، به نظر می‌رسد که دایره ماژول دوربین درون کادری مربعی شکل قرار گرفته. هر دو پنل برچسب 3D دارند که می‌تواند به سنسور زمان پرواز یا ToF آن‌ها اشاره کند. با این حال، مدل پرو در مرکز ماژول دوربین قطعه‌ای مستطیلی شکل دارد که با توجه ظاهر آن احتمالا مربوط به لنز پریسکوپ دوربین خواهد بود.

این ماژول با رندرهایی که پیش‌تر از میت ۴۰ منتشر شده بود تطابق ندارد، چون در آن رندرها خبری از کادر مربعی نبود. رندرهای میت ۴۰ پرو دوربینی را نشان می‌داد که لنز پریسکوپ آن در پایین سمت چپ قرار گرفته و چیزی در مرکز ماژول دیده نمی‌شود.

چند ماه پیش شایعاتی منتشر شده بود که از به‌کارگیری سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با لنز FreeForm 9P در میت ۴۰ خبر می‌داد. انتظار می‌رود که مدل پرو لنز پریسکوپی با زوم اپتیکال ۵ برابری و زوم دیجیتال ۵۵ برابری داشته باشد.

هوآوی اعضای جدید خانواده میت را در پاییز امسال معرفی می‌کند. این خانواده احتمالا شامل آخرین پرچمدارهایی خواهد بود که از چیپست Kirin استفاده می‌کنند. زیرا تحریم‌های جدید ایالات متحده مانع از همکاری TSMC با هوآوی شده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)