خانهاخبار
با رنگ بندی Galaxy S20 FE 5G آشنا شوید

با رنگ بندی Galaxy S20 FE 5G آشنا شوید

کم کم به موعد معرفی نسخه طرفداران گلکسی اس 20 سامسونگ نزدیک می‌شویم.
۱۳۹۹/۵/۲۹

روزها در حال گذر است و مسئولان سامسونگ تصمیم گرفته‌اند تا از نسخه مخصوص طرفداران پرچمدار نسبتا جدید خود با نام Galaxy S20 FE 5G رونمایی کنند. ایوان بلس، یکی از اشخاص مشهور و برجسته در حوزه افشای اسرار و حقایق کمپانی‌های فعال در حوزه تکنولوژی شب گذشته تصاویری از رنگ بندی کامل این محصول را در صفحه شخصی توییتر خود منتشر نمود و به این ترتیب، این مطلب در سایت‌های خبری نیز پوشش داده شد.

رنگ بندی کامل این محصول را در گالری انتهای این مطلب می‌توانید به صورت کامل مشاهده کنید. همان طور که می‌بینید، گلکسی S20 FE 5G در شش رنگ خاکستری تیره، قرمز، مسی، سفید، سبز روشن و صورتی در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. مطمئنا سامسونگ برای نامگذاری رنگ بندی مختلف این گوشی هوشمند، از عناوین جالبی استفاده خواهد کرد.

در این تصاویر همچنین با زبان طراحی Galaxy S20 FE 5G نیز آشنا می‌شویم. این محصول به صورت کامل به خانواده اس 20 سامسونگ شباهت خواهد داشت که البته وجه تمایز آن ها، وجود نمایشگر تخت در نسخه مخصوص طرفداران است و دیگر اثری از انحنان در گوشه‌های صفحه نمایش دیده نمی‌شود.

حاشیه‌های نسبتا کمی در اطراف نمایشگر دیده می‌شود و حفره‌ای نیز در قسمت بالایی برای قرارگیری دوربین سلفی درون آن تعبیه شده است. دکمه‌های فیزیکی پاور و افزایش و کاهش صدا در سمت راست بدنه به چشم می‌خورند و اگر گوشی را به سمت پشت بچرخانیم، با برجستگی‌هایی در قسمت دوربین روبرو خواهیم شد.

آن چنان که در این تصاویر مشخص است، لوگوی سامسونگ نیز در پشت بدنه و در مرکز آن قرار گرفته است. همچنین شاهد سه دوربین در پشت بدنه هستیم که به صورت عمودی، در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند.

لبه‌های پشت بدنه این دستگاه به صورت منحنی طراحی شده و به این ترتیب راحت‌تر در دستان کاربر جای می‌گیرد. البته هنوز مشخص نیست که جنس بدنه پشتی از پلاستیک خواهد بود، یا طراحان سامسونگ از شیشه در ساخت آن استفاده کرده‌اند. برخی منابع از شیشه‌ای بودن آن حکایت می‌کنند و بعضی از تحلیل گران نیز بر این باور هستند که جنس بدنه پشتی از جنس پلاستیک خواهد بود. لذا باید تا موعد مقرر و زمان رونمایی از این محصول منتظر بمانیم و ببینیم که در نهایت، کدام یک از این فرضیات به واقعیت تبدیل می‌شود.

اگر بخواهیم در مورد سخت‌افزار صحبت کنیم، باید بگوییم که Galaxy S20 FE 5G از پردازنده اسنپدراگون 865، یعنی دقیقا همان چیپستی که روی خانواده اس 20 مورد استفاده قرار گرفته بود، برخوردار است. البته بد نیست بدانید که اگر این محصول برای اروپا یا کشور هند نیز ارسال شود، با تراشه اگزینوس 990 همراه خواهد بود.

پیش بینی می‌شود که این محصول از یک نمایشگر 6.5 اینچی با رزولوشون فول اچ دی پلاس برخوردار باشد که نرخ رفرش آن نیز به احتمال زیر، 120Hz خواهد بود.

از لحاظ دوربین، به نظر می‌رسد که مشخصات نسخه مخصوص طرفداران با گلکسی اس 20 و مدل پلاس آن هم خوانی داشته باشد. رم شش گیگابایتی نیز برای این نسخه در نظر گرفته شده و مسئولیت تأمین توان کلیه قطعات سخت‌افزاری این گوشی هوشمند بر دوش باتری 4500 میلی آمپر ساعتی گذاشته شده است.

محصول جدید سامسونگ به صورت پیش فرض با اندروید نسخه 10 در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت و مسلما می‌دانید که رابط کاربری One UI سامسونگ نیز زینت بخش ظاهر آن است. به نظر می‌رسد که از لحاظ قیمت، Glaaxy S20 FE 5G از ارزش پایین تری برخوردار بوده و با قیمت مقرون به صرفه تری نسبت به نسخه اصلی روانه بازار شود.

 

هنوز زمان رونمایی از این محصول به صورت دقیق مشخص نیست. اما پیش بینی می‌شود تا پیش از پایان سال جاری میلادی (2020) شاهد رونمایی از آن خواهیم بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)