خانهاخبار
تصویر رندر شده رسمی ZTE Axon 20 5G منتشر شد

تصویر رندر شده رسمی ZTE Axon 20 5G منتشر شد

محصول جدید کمپانی ZTE بر اساس پیش بینی‌ها، اول سپتامبر به دنیای تکنولوژی معرفی خواهد شد.
۱۳۹۹/۵/۲۹

اگر پیگیر اخبار دنیای تکنولوژی باشید، مطمئنا می‌دانید که مسئولان ZTE در تدارک آن هستند تا رویدادی را در تاریخ اول سپتامبر برگزار کرده و در خلال آن، از محصول جدید خود با نام Axon 20 5G رونمایی کنند. طبق شایعات مطرح شده، این گوشی هوشمند اولین محصولی خواهد بود که به دوربین سلفی تعبیه شده درون نمایشگر مجهز خواهد شد.

یکی از مدیران ارشد شرکت ZTE شب گذشته تصویری از محصولی را در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر کرد که در آن، نمای جلویی یک گوشی هوشمند به نمایش گذاشته شده است که اثری از حفره مربوط به دوربین سلفی در آن دیده نمی‌شود و والپیپری که برای آن در نظر گرفته شده نیز حاکی از آن است که تنها در حالت نبودن حفره‌ای درون نمایشگر، لبخند بر لب افراد آورده می‌شود.

image

 

اگر با نگاه موشکافانه به این تصویر دقت کنیم، می‌بینیم که حاشیه نسبتا زیادی در بالا و یک حاشیه تقریبا کم در پایین نمایشگر دیده می‌شود. دو سمت صفحه نمایش نیز به وضوح قابل رویت است و این بدان معنا است که با یک نمایشگر تخت و بدون انحنا در لبه‌ها روبرو هستیم.

به نظر نمی‌رسد که حسگر اثر انگشت درون دکمه پاور تعبیه شده باشد و به این ترتیب، احتمالا با یک نمایشگر OLED روبرو خواهیم بود که ممکن است سنسور اثر انگشت را نیز به درون خود هدایت کرده باشد.

همان طور که اشاره شد، والپیپر این محصول به صورت کامل گویای آن است که وجود حفره درون نمایشگر به حالت‌های مختلف (به صورت قطره‌ای در مرکز یا گوشه‌ها و یا حتی به صورت دوربین سلفی پاپ آپ) باعث ناامید شدن شخص استفاده کننده از گوشی هوشمند می‌شود. مطمئنا خیلی از کاربران با این موضوع هم عقیده هستند. اما باید منتظر بمانیم و ببینیم که مسئولان ZTE چه تصمیمی در مورد دوربین سلفی خواهند گرفت و آیا به واقع این قطعه سخت‌‌افزاری درون نمایشگر تعبیه خواهد شد؟

اما بزرگ ترین سوالی که در این میان پیش می‌آید، میزان کیفیت و تعداد پیکسل‌های دوربین سلفی این محصل است. لذا باید تا موعد مقرر، یعنی اول سپتامبر منتظر بمانیم و ببینیم که چه اتفاقی در انتظارمان است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)