خانهاخبار
تصویر یکی از شخصیت‌های دشمن Resident Evil Village افشا شد

تصویر یکی از شخصیت‌های دشمن Resident Evil Village افشا شد

رزیدنت اویل ویلیج، نام نسخه جدید این بازی مشهور و پرطرفدار است.
۱۳۹۹/۵/۲۸

کمپانی کپ کام در حال آماده سازی و توسعه نسخه آینده رزیدنت اویل با نام Resident Evil Village است. در این نسخه از بازی، شما به لوکیشن‌های جدیدی سفر خواهید کرد که بسیار ناشناخته بوده و عمق ترس و وحشت آن نیز بیشتر و بیشتر خواهد شد.

image

 

در حالی که ما منتظر انتشار اطلاعات جدیدی از سوی کمپانی کپ کام هستیم، گزارش‌هایی مبنی بر اضافه شدن یک شخصیت زن جدید در کنار Ethan به نسخه جدید رزیدنت اویل به گوش می‌رسد. همچنین یک عضو جدید با نام Goatman نیز به عنوان دشمنان درون بازی، ایفای نقش خواهند کرد.

به گفته وب سایت Biohazardcast، یکی از افرادی که به عنوان تستر نسخه جدید رزیدنت اویل شناخته می‌شود، از این موضوع حکایت می‌کند که کنترل شک شخصیت مونث را در اختیار داشته که فاید صلاح بوده و تنها یک فانوس را در دست دارد. این شخصیت می‌‌تواند همان زنی باشد که در تریلرهای Resident Evil Village دیده شده بود.

image

 

شخص تست کننده این بازی همچنین به این موضوع اشاره کرد که شخصیت هایی با نام Goatman نیز در بازی حضور داشته‌اند که شمشیری را با خود حمل می‌کرده‌اند و شما باید در مقابل آن ها مقاومت کنید. در بخشی از تریلر بازی که توسط کپ کام پیش‌تر منتشر شده بود، شاهد توقف پخش تریلر روی یک بز مشکی بزرگ بودیم.

image

 

در حالی که این گزارش توسط کپ کام تا به حال تأیید نشده، اما این تصاویر با فضای ترسناک بازی همخوانی زیادی دارد.

شخصیت‌هایی مانند گرگینه‌ها و جادوگرهای ترسناک نیز پیش‌تر به عنوان شایعه مطرح شده بودند و تریلر یاد شده نیز شاهد حضور آن ها در محیط گیم پلی بازی بودیم.

باید منتظر بمانیم و ببینیم که مسئولان کپ کام، چه اظهار نظری در این مورد خواهند کرد. نسخه جدید بازی رزیدنت اویل با نام Resident Evil Village بر اساس پیش بینی‌ها، در سال 2021 برای کامپیوتر، ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد. بر اساس گزارش‌هایی که تا به حال به گوش رسیده، Resident Evil Village را می‌توان طولانی ترین نسخه از این بازی مهیج و ترسناک به حساب آورد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)