خانهاخبار
فهرست کامل دستگاه‌های سامسونگی که تا 3 سال آپدیت‌های اندروید را می‌گیرند

فهرست کامل دستگاه‌های سامسونگی که تا 3 سال آپدیت‌های اندروید را می‌گیرند

سامسونگ در وبلاگ خود فهرست کامل 38 دستگاهی را منتشر کرد که تا سه سال پس از عرضه آپدیت‌های بزرگ سیستم عامل اندروید را دریافت می‌کنند.
۱۳۹۹/۵/۲۸

اپل در خلال رویداد معرفی سری گلکسی نوت ۲۰ اعلام کرد که پشتیبانی از دستگاه‌های خود را به ۳ سال می‌رساند تا پشتیبانی از تلفن‌های گلکسی هم مشابه گوشی‌های پیکسل گوگل باشد. این شرکت حالا فهرست کامل دستگاه‌هایی را منتشر کرده که قرار است تا ۳ سال آپدیت‌های بزرگ اندروید را دریافت کنند.

سامسونگ در پستی در وبلاگ خود تایید کرد که ۳۸ دستگاه از محصولات این شرکت تا ۳ نسل یا ۳ آپدیت بزرگ اندروید تحت پوشش به‌روزرسانی‌ها قرار می‌گیرند. پیش‌تر صرفا گفته شده بود که گوشی‌های سری گلکسی S و گلکسی نوت این به‌روزرسانی‌ها را دریافت می‌کنند، اما حالا فهرست سامسونگ گوشی‌های بیشتری را تحت پوشش قرار داده است.

در سری گلکسی S، خانواده گلکسی S10 و گلکسی S20 این ۳ آپدیت بزرگ را دریافت می‌کنند. به‌صورت مشابه، در سری گلکسی نوت هم خانواده گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 20 به این آپدیت‌ها دست پیدا خواهند کرد. سامسونگ در ادامه به سراغ گوشی‌های سری گلکسی A می‌رود اما فقط چند عدد از مدل‌های رده بالای این سری را در فهرست خود جای می‌دهد. سپس نوبت به گلکسی تب می‌رسد تا تب S6 و تب S7 در این فهرست قرار بگیرند.

علاوه بر این، تمامی محصولات تاشوی سامسونگ تحت پوشش آپدیت‌های ۳ ساله قرار خواهند گرفت. در ادامه فهرست کامل این دستگاه‌ها را مشاهده می‌کنید:

  • Galaxy S20 Ultra 5G, S20 Ultra, S20+ 5G, S20+, S20 5G, S20
  • Galaxy S10 5G, S10+, S10, S10e, S10 Lite
  • Galaxy Note20 Ultra 5G, Note20 Ultra, Note20 5G, Note20, Note10+ 5G, Note10+, Note10 5G, Note10, Note10 Lite
  • Galaxy Z Fold2 5G, Z Fold2, Z Flip 5G, Z Flip, Fold 5G, Fold
  • Galaxy A71 5G, A71, A51 5G, A51, A90 5G
  • Galaxy Tab S7+ 5G, Tab S7+, Tab S7 5G, Tab S7, Tab S6 5G, Tab S6, Tab S6 Lite

با توجه به این فهرست می‌توانیم حدس بزنیم که سامسونگ در آینده چه دستگاه‌هایی را تا ۳ سال تحت پوشش پشتیبانی نرم‌افزاری خود قرار می‌دهد. با این حساب، سری گلکسی S، گلکسی نوت، گلکسی Z و گلکسی تب S محصولات هستند که تا سه سال پس از معرفی آپدیت‌های بزرگ اندروید را دریافت می‌کنند. این مسئله در خصوص سری گلکسی A کمی پیچیدگی دارد و نمی‌توانیم با اطمینان بگوییم که کدام دستگاه‌های آتی سامسونگ به این فهرست وارد می‌شوند.

سامسونگ همچنین تایید می‌کند که سری گلکسی S20 اولین دستگاه‌هایی خواهند بود که آپدیت اندروید ۱۱ برای آن‌ها در دسترس قرار می‌گیرد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

حامد

۱۳۹۹/۵/۲۹
البته این هم باز سیاستی کپی کاری شده از اپل برای خریدن محصولات جدید هست.. اپل هم مدل های پایین تر رو ضعیف کرده بود که بتونه مدل های بالاتر رو بیشتر بفروشه و این یعنی توهین به مشتری و براش ههم ارزون تموم نشد... این سیاست های منفعت طلبانه بالاخره ضربه های خودشونو می زنن تو هر زمینه ای که بخواد باشه فرقی نمی کنه.... الانم جدیدا درصد گذاشتن واسه باطری های اپل که می رسه به زیر 80 باید یا باطری رو عوض کنی یا گوشی رو رد کنی بره!!!!

صلح طلب

۱۳۹۹/۵/۲۸
چرا اس ۹ تو لیست نیست؟ واقعا سامسونگ کمپانی وفاداري به پرچمداراش نیست