خانهاخبار
اسپاتیفای با قابلیتی جدید، کاربران بیشتری را جذب خواهد کرد

اسپاتیفای با قابلیتی جدید، کاربران بیشتری را جذب خواهد کرد

سرویس اسپاتیفای یکی از برترین عناوین در حوزه موسیقی در دنیا به حساب می‌آید.
۱۳۹۹/۵/۲۸

اگر از جمله اهالی دنیای موسیقی باشید، مطمئنا با نام اسپاتیفای آشنایی دارید. این برند به تازگی قابلیتی جدید را با خود به ارمغان آورده است که به احتمال زیاد، کاربران بیشتری را به سمت خود جذب خواهد کرد.

قابلیت جدید که در حوزه ورزش خواهد بود، مخصوص افرادی است که لحظه به لحظه، دقیقه به دقیقه و ثانیه به ثانیه در فعالیت‌های ورزشی و زمین‌های بازی حضور دارند. این ویژگی که Daily Sports نام دارد، شامل مجموعه‌ای از مطالب مختلف در حوزه ورزش می‌شود که توسط اسپاتیفای برای کاربران در نظر گرفته شده است. البته بد نیست بدانید که این پلی لیست لزوما محدود به فرد خاصی نبوده و همچنین به ترک‌هایی که تا به حال گوش کرده است نیز بستگی نخواهد داشت.

Daily Sports نام سومین پلی لیست میکس شده است که ظرف چند ماه اخیر، د ر کنار Daily Wellness و Your Daily Drive در اختیار کاربران قرار گرفته است.

در این پلی لیست جدید، کاربران به صورت روزانه می‌توانند به محتوای ورزشی میکس شده گوش فرا دهند. به این ترتیب شما با یک مجموعه پادکست یا موسیقایی روبرو نخواهید بود. در این محتوای اسپورت، شما شاهد گزارش مسابقات ورزشی یا اخباری در این حوزه نیز خواهید بود.

همان طور که بالاتر به آن اشاره شد، متحوای ورزشی محدود به شخص یا کاربری خاص نخواهد بود، مخصوصا وقتی بحث گزارش مسابقات ورزشی یا اخبار آن ها به میا بیاید. اما موزیک‌های ورزشی پخش شده توسط الگوریتم‌های مخصوص اسپاتیفای به صورت اختصاصی برای شما دستچین خواهد شد.

این ویژگی جدید از امروز در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفته است.

image

 

اخبار و گزارش‌های ورزشی از منابع مختلف از جمله موارد زیر در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت:

  • The Ringer
  • Sports News Minute with Larry Brown
  • ESPN Daily
  • The Lead

بسیاری از این مطالب مربوط به اخبار و هایلایت‌های انتخاب شده می‌شود که افراد زیادی علاقمند به شنیدن آن ها هستند. اما مسئولان اسپاتیفای کمی پا را فراتر گذاشته و اجازه درج محتوای اختصاصی را به این قسمت داده‌اند. به این ترتیب این محل جدید، تنها قسمتی خواهد بود که آن ها را خواهید شنید.

بد نیست بدانید که کاربران نسخه رایگان یا افرادی که برای استفاده از اسپاتیفای هزینه می‌کنند، هر دو به سرویس Daily Sports دسترسی خواهند داشت. پس اگر به عنوان عضوی از جامعه کاربران اسپاتیفای به حساب نیامده و به اصطلاح سابسکرایب نشده باشید هم می‌توانید همچنان اخبار و گزارش‌های تیم‌های مورد علاقه خود را از این طریق بشنوید.

ویزگی Daily Sports به صورت همزمان روی هر دو نسخه موبایل و دسکتاپ اسپاتیفای در دسترس خواهد بود. به این ترتیب هیچ گاه از آخرین اخبار و گزارش‌های مسابقات ورزشی بی اطلاع نخواهید بود.

افرادی که در تیم توسعه اسپاتیفای مشغول هستند، به صورت مرتب با ویژگی‌های جدیدی نزد کاربران این پلتفرم می‌آیند. چندی پیش امکان گوش دادن به موسیقی از طریق نسخه دسکتاپ امکان پذیر شد و به تازگی نیز نسخه اندروید و نسخه مربوط به کروم بوک اسپاتیفای با تغییراتی در رابط کاربری روبرو شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)