خانهاخبار
شیائومی برنامه 10 سال آینده خود را تبیین کرده است

شیائومی برنامه 10 سال آینده خود را تبیین کرده است

مدیرعامل شیائومی، لی جون، با ارسال نامه‌ای به کارمندان این شرکت از انتصاب چند عضو جدید به هیئت مدیره خبر داد و اعلام کرد که آن‌ها برای 10 سال آینده شرکت برنامه‌ریزی کرده‌اند.
۱۳۹۹/۵/۲۷

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شیائومی، لی جون، اخیرا اعلام کرده است که برنامه ۱۰ سال آینده این شرکت را تبیین کرده و هدف آن‌ها تمرکز بر تلفن‌های هوشمند، هوش مصنوعی و اینترنت چیزها خواهد بود. لی جون چهار نفر از مدیران اجرایی ارشد شیائومی را به هیئت مدیره اضافه کرده است. این افراد قرار است به توسعه فهرست محصولات جدید شرکت در زمینه هوش مصنوعی و اینترنت چیزها کمک کنند.

مدیرعامل شیائومی با ارسال نامه‌ای به کارمندان این شرکت از ورود این مدیران جدید خبر داد. از جمله این افراد می‌توانیم به وانگ شیانگ، چیو شوزی، ژانگ فنگ و لو ویبینگ اشاره کنیم. لی جون قبلا گفته بود که آن‌ها می‌خواهند ۷.۳ میلیارد دلار روی نسل پنجم شبکه‌های ارتباطی، هوش مصنوعی و اینترنت چیزها سرمایه‌گذاری کنند.

شیائومی همین هفته پیش از چند محصول جدید از جمله می ۱۰ الترا و ردمی K30 الترا رونمایی کرد. آن‌ها در مراسمی که به مناسبت ۱۰ سالگی خود برگزار کردند از تلویزیون هوشمند جدیدی با پنل شفاف نیز پرده برداشتند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)