خانهاخبار
سامسونگ بخش بزرگ‌تری از تولیدات گوشی‌های خود را به هند منتقل می‌کند

سامسونگ بخش بزرگ‌تری از تولیدات گوشی‌های خود را به هند منتقل می‌کند

بر اساس گزارشی تازه، ظاهرا سامسونگ در نظر دارد تا بخش بزرگی از خط تولید گوشی‌های خود به ارزش 40 میلیارد دلار را به هند منتقل کند.
۱۳۹۹/۵/۲۷

سامسونگ در طول سال‌های اخیر میزان تولیدات تلفن‌های هوشمند خود را در هند افزایش داده است. این غول بزرگ کره‌ای بزرگ‌ترین کارخانه تولید موبایل در نویدای هند را در اختیار دارد. حالا گزارش شده که سامسونگ می‌خواهد بخش بزرگ‌تری از تولیدات گوشی‌های خود را از ویتنام و کشورهای دیگر به هند ببرد.

بر اساس گزارش جدید خبرگزاری اکونومیک تایمز، سامسونگ مشغول برنامه‌ریزی برای تولید تلفن‌های هوشمندی به ارزش ۴۰ میلیارد دلار در هند است. منبعی آگاه به برنامه‌های این شرکت به این خبرگزاری گفته که سامسونگ می‌خواهد به کمک برنامه تشویقی PLI هند خط تولید گوشی‌های خود را در این کشور بیشتر توسعه دهد. طبق این استراتژی، تولید گوشی‌های فعلی سامسونگ در ویتنام و سایر کشورها تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

از میان ۴۰ میلیارد دلار تلفن هوشمندی که قرار است ظرف ۵ سال آینده در هند ساخته شود، حدود ۲۵ میلیارد دلار آن مربوط به گوشی‌هایی با قیمت تقریبی ۲۰۰ دلار است. گفته می‌شود که یکی از دلایل کاهش تولیدات تلفن‌های هوشمند در کره جنوبی هزینه بالای دستمزد کارگران در این کشور است. طبق تخمین‌های موجود، این شرکت در حال حاضر حدود ۵۰ درصد از گوشی‌های خود را در ویتنام تولید می‌کند. علاوه بر این، کشورهایی مثل برزیل و اندونزی از تولیدکننده بزرگ گوشی‌های سامسونگ هستند.

رقیب شماره یک سامسونگ یعنی اپل هم میزان تولیدات آیفون را در هند افزایش داده است. این شرکت ابتدا تولیدات مدل‌های قدیمی آیفون و گوشی‌های ارزان‌تر خود را در این کشور افزایش داد. با این حال، مدتی است که تولید آیفون XR و آیفون ۱۱ نیز در هند انجام می‌شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)