خانهاخبار
رندرهای باکیفیتی از گلکسی S20 FE منتشر شد

رندرهای باکیفیتی از گلکسی S20 FE منتشر شد

افشاگر معروف، استیو همرستافر، به‌تازگی چند رندر باکیفیت از گلکسی S20 فن ادیشن را منتشر کرده که طراحی این گوشی را نشان می‌دهد. به‌علاوه، حالا به بخشی از مشخصات فنی این تلفن هوشمند دسترسی داریم.
۱۳۹۹/۵/۲۶

سامسونگ در حال توسعه تلفن هوشمند جدیدی به‌نام گلکسی S20 FE یا S20 Fan Edition است و انتظار داریم که این گوشی را در سه‌ماهه چهارم امسال در ویترین فروشگاه‌ها ببینیم. به‌تازگی رندرهای باکیفیتی از این محصول منتشر شده و حالا به بخشی از مشخصات فنی آن دسترسی داریم. در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید تا نگاهی نزدیک‌تر به نسخه ارزان‌تر گلکسی S20 بیندازیم.

گلکسی S20 FE 5G مشابه گلکسی S20 نمایشگری مسطح خواهد داشت. این گوشی از پنل AMOLED استفاده می‌کند که در بالای آن حفره‌ای برای دوربین سلفی قرار گرفته و اطراف صفحه کمترین حاشیه به چشم می‌خورد. شایعات می‌گویند فریم این گوشی فلزی خواهد بود و در تصاویر موجود هم پرداختی کرومی به چشم می‌خورد.

سامسونگ برای قاب عقب از پلاستیکی با پرداخت مات استفاده کرده تا اثری از انگشتان شما روی آن باقی نماند. در حال حاضر نمی‌دانیم که این رنگ فیروزه‌ای از نسخه‌های نهایی گلکسی S20 فن ادیشن خواهد بود یا نه، اما در هر صورت ظاهرا آن بسیار چشم‌نواز به نظر می‌رسد.

image

در قاب عقب این گوشی دوربین سه‌گانه‌ای وجود دارد که در کنار فلش LED مشاهده می‌شود. افشاگر معروف، آیس یونیورس، ماه گذشته مدعی شده بود که لنز اصلی این گوشی سنسور ۱۲ مگاپیکسلی IMX555 سونی است. لنز دوم هم ۱۲ مگاپیکسلی از نوع فوق عریض خواهد بود و در کنار لنز دیگری از نوع تله‌فوتو با رزولوشن ۸ مگاپیکسلی و زوم اپتیکال ۳ برابری قرار می‌گیرد.

گلکسی S20 FE فاقد جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون خواهد بود. این گوشی در بخش پایین درگاه USB-C دارد و در بالا حاوی شکاف سیم کارت است. در سمت راست بدنه هم دکمه‌های تنظیم صدا و دکمه پاور قرار گرفته‌اند.

از دیگر مشخصات تاییدنشده این محصول می‌توانیم به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی، پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵، استاندارد IP68 و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع اشاره کنیم. گفته می‌شود که قیمت این دستگاه ۷۵۰ دلار خواهد بود و در ماه اکتبر به بازار می‌آید. علاوه بر این، گزارش‌هایی درباره نسخه 4G آن هم منتشر شده که می‌تواند قیمت پایین‌تری داشته باشد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۹/۵/۲۷
این همه متریال چرا پلاستیك؟
چرا سامسونگ نمی‌خواد بپذیره که دوران پلاستیك بسر آمده ولو برای میان‌رده