خانهاخبار
صفحه نوکیا 5.3 در شعبه هند نوکیا بالا آمد؛ رونمایی قریب‌الوقوع است

صفحه نوکیا 5.3 در شعبه هند نوکیا بالا آمد؛ رونمایی قریب‌الوقوع است

شعبه هند نوکیا صفحه مربوط به گوشی نوکیا 5.3 را در دسترس کاربران قرار داده و اطلاعات را در آن منتشر کرده است.
۱۳۹۹/۵/۲۶

گزارش اخیرا وب‌سایت The Mobile Indian نشان می‌دهد که HMD Global در ماه جاری میلادی در هند از نوکیا ۵.۳ رونمایی خواهد کرد. صفحه وب این دستگاه در وب‌سایت شعبه هند نوکیا اکنون در دسترس قرار دارد. در این صفحه اطلاعاتی درباره مشخصات فنی و قابلیت‌های نوکیا ۵.۳ موجود است، بنابراین می‌توانیم منتظر عرضه قریب‌الوقوع آن باشیم.

نوکیا ۵.۳ دارای ابعادی برابر ۱۶۴ در ۷۶ در ۸.۵ میلی‌متر و وزن ۱۸۰ گرم است. این گوشی نمایشگری ۶.۵۵ اینچی از نوع LCD با رزولوشن +HD و نسبت تصویر ۲۰:۹ دارد که در بالای آن ناچی قطره‌ای قرار گرفته است.

image

قلب تپنده نوکیا ۵.۳ اسنپدراگون ۶۶۵ کوآلکام است که همراه با ۴ یا ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا عرضه می‌شود. این تلفن هوشمند به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۰ به بازار می‌آید و احتمالا تا دو سال از آپگریدهای نرم‌افزاری پشتیبانی می‌کند. این گوشی دکمه فیزیکی گوگل اسیستنت دارد.

image

نوکیا ۵.۳ انرژی خود را از یک باتری ۴ هزار میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند که با شارژ 5V/2A سازگار است. دوربین سلفی این گوشی ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 است. در قاب عقب هم ماژولی دایره‌ای قرار گرفته که شامل لنز اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، لنز فوق عریض ۵ مگاپیکسلی، سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی و لنز ماکروی ۲ مگاپیکسلی است.

image

موبایل جدید نوکیا حسگر اثر انگشت خود را روی قاب عقب قرار داده است. این گوشی از دو سیم کارت، وای‌فای 802.11ac، بلوتوث ۴.۲، جی‌پی‌اس، ان‌اف‌سی، درگاه USB-C و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون پشتیبانی می‌کند. قیمت این محصول هنوز مشخص نیست اما تخمین زده می‌شود که با قیمتی در حدود ۱۸۹ یورو مواجه باشیم. نوکیا ۵.۳ در رنگ‌های فیروزه‌ای، شنی و زغالی عرضه می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

امیر ارسلان جعفری

۱۳۹۹/۵/۲۷
این گوشی وارد بازار ایران شده واس فروش هم هست این گوشی خیلی وقته معرفی شده

محمد

۱۳۹۹/۵/۲۶
چطوریه سایت مای نوکیا همین الان این گوشی رو به فروش گزاشته

Moorche

۱۳۹۹/۵/۲۶
سلام همین الآن این گوشی توی بازار ایران با قیمت 5010 تا 5899 موجوده خیلی ممنون که اینقدر بروز هستید