خانهاخبار
میان‌رده بعدی ال‌جی احتمالا اوایل شهریور معرفی می‌شود

میان‌رده بعدی ال‌جی احتمالا اوایل شهریور معرفی می‌شود

بر اساس گزارش‌های جدید، به نظر می‌رسد که ال‌جی در تدارک رونمایی از موبایل نسل پنجمی دیگری است که با اسنپدراگون 765G از راه می‌رسد.
۱۳۹۹/۵/۲۶

کار ال‌جی با سال ۲۰۲۰ هنوز به‌پایان نرسیده است، بنابراین انتظار داریم که در ماه‌های آتی دستگاه‌های بیشتری از این شرکت کره‌ای روانه بازار شود. تلفن هوشمند بعدی این کمپانی احتمالا Q92 5G خواهد بود که قبلا از آن به شما خبر داده بودیم. به‌لطف رسانه کره‌ای Naver Cafe، حالا به مشخصات و تصویر این میان‌رده دسترسی داریم.

علاوه بر این، با توجه به‌گزارش‌ها به نظر می‌رسد که پیش‌خرید LG Q92 5G از ۲۱ اوت آغاز می‌شود و عرضه رسمی آن از ۲۸ اوت (۷ شهریور) شروع خواهد شد. ال‌جی ابتدا این گوشی را در کره جنوبی معرفی می‌کند و قیمت آن در حدود ۴۶۰ دلار خواهد بود. ال‌جی Q92 5G میان‌رده‌ای با پشتیبانی از نسل پنجم شبکه‌های ارتباطی است.

این گوشی از چیپست اسنپدراگون 765G بهره می‌برد و همراه آن ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ارائه می‌کند. در قاب عقب Q92 5G دوربین چهارگانه‌ای متشکل از لنزهای ۴۸ + ۸ + ۵ + ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته و در بخش سلفی هم لنزی ۳۲ مگاپیکسلی تعبیه شده است. این تلفن هوشمند نمایشگری ۶.۷ اینچی با رزولوشن +FHD و باتری ۴ هزار میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت.

همان‌طور که از روی قیمت دستگاه می‌توان حدس زد، حسگر اثر انگشت این گوشی از نوع فیزیکی است و به جای قاب عقب در پهلوی بدنه دستگاه قرار گرفته است. فعلا مشخص نیست که موبایل مذکور رسما وارد چه بازارهایی خواهد شد. باید منتظر گزارش‌های بیشتر بمانیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)