خانهاخبار
ویروس کرونا نمایشگاه الکامپ 26 را به تعویق انداخت

ویروس کرونا نمایشگاه الکامپ 26 را به تعویق انداخت

سازمان نظام رایانه‌ای با انتشار اطلاعیه‌ای از به تعویق افتادن تاریخ برگزاری نمایشگاه الکامپ امسال خبر داد.
۱۳۹۹/۵/۲۵

شیوع ویروس کرونا از اواخر زمستان پارسال شروع شد و بسیاری از نمایشگاه‌ها و رویدادهای بزرگ دنیا از جمله رویدادهای دنیای فناوری را لغو کرد یا به تعویق انداخت. البته در این میان برخی از رویدادها به‌صورت مجازی برگزار شدند. در ایران نیز طبق اعلام سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، نمایشگاه الکامپ ۲۰۲۰ که قرار بود با شعار آینده بهتر در تیر ماه ۱۳۹۹ برگزار شود، ابتدا به تاریخ ۲۸ تا ۳۱ شهریور موکول شده بود.

حالا به گزارش جی‌اس‌ام، به نقل از ایسنا، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، متصدی برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ در اطلاعیه‌ای جدید در خصوص برگزاری این رویداد اعلام کرد:

با توجه به شیوع مجدد ویروس کرونا و نگرانی‌هایی که در مورد به خطر افتادن سلامت شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان وجود دارد تاریخ برگزاری نمایشگاه الکامپ به ماه‌های پایانی سال جاری موکول می‌شود.

این سازمان اشاره داشت که امسال نمایشگاه الکامپ با استقبال بی‌سابقه‌ای از سوی شرکت‌ها، استارت‌آپ‌ها و سازمان‌های دولتی مواجه شده و مقرر بود که ۷۰۰ شرکت‌کننده در فضایی بالغ بر ۳۰ هزار متر مربع در نمایشگاه حضور یابند. ولی این رویداد در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تبعیت از توصیه‌های ستاد ملی کرونا به تعویق افتاده و متصدیان برگزاری نمایشگاه از همه همکارانی که قصد شرکت در این مراسم را داشتند پوزش می‌طلبد.

شرایط و زمان جدید برگزاری نمایشگاه الکامپ ۲۶ با دستورالعمل‌های ویژه در اطلاعیه‌های بعدی منتشر خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)