خانهاخبار
ریلمی C12 با نمایشگر +HD و هلیو G35 معرفی شد

ریلمی C12 با نمایشگر +HD و هلیو G35 معرفی شد

موبایل اقتصادی جدید ریلمی از نمایشگری 6.5 اینچی بهره می‌برد و یک باتری بزرگ 6 هزار میلی‌آمپر ساعتی دارد.
۱۳۹۹/۵/۲۵

در پی معرفی Realme C15، این شرکت حالا به‌سراغ نسخه مقرون به‌صرفه‌ترین از سری C رفته و از موبایلی به‌نام Realme C12 رونمایی کرده است. این گوشی شباهت‌هایی به Realme C15 دارد و دارای نمایشگری ۶.۵ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن +HD، باتری بزرگ ۶ هزار میلی‌آمپر ساعتی و چیپست هلیو G35 است.

image

از جمله تفاوت‌های اصلی این گوشی با مدل قبلی می‌توانیم به پیکربندی دوربین اشاره کنیم؛ جایی که C12 از یک لنز کمکی ۲ مگاپیکسلی در کنار لنز اصلی ۱۳ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. دوربین سلفی این گوشی هم درون ناچی قطره‌ای قرار گرفته و به‌جای لنز ۸ مگاپیکسلی از لنز ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد. هلیو G35 با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود که البته با microSD قابل ارتقاست.

image

این گوشی انرژی خود را از یک باتری بسیار بزرگ ۶ هزار میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند که از شارژ سریع ۱۰ واتی برخوردار است. C12 همچنان از شارژ معکوس سیمی هم پشتیبانی می‌کند. این گوشی به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۰ و رابط کاربری Realme UI به‌بازار می‌آید.

Realme C12 در دو رنگ آبی و قرمز عرضه می‌شود و از تاریخ ۱۶ اوت مصادف با ۲۶ مرداد در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. قیمت مدل پایه ۳ +‌ ۳۲ گیگی این دستگاه ۱۲۸ دلار است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)