خانهاخبار
وان پلاس از برگزاری رویداد ماهانه Red Cable Day خبر داد

وان پلاس از برگزاری رویداد ماهانه Red Cable Day خبر داد

شرکت وان پلاس در اطلاعیه اعلام کرد که در روز هفدهم هر ماه رویدادی ویژه را برای کاربران خود برگزار خواهد کرد.
۱۳۹۹/۵/۲۵

وان پلاس روز گذشته از برنامه جدیدی برای کاربران هندی خود پرده برداشت. این تولیدکننده تلفن‌های هوشمند اعلام کرد که هر ماه روزی را به نام Red Cable Day برای توسعه جامعه کاربری خود اختصاص می‌دهد. این شرکت از ماه اوت میزبان روزی به نام Red Cable Day می‌شود تا تخفیفاتی را به کاربران خود ارائه کند. این مراسم در روز هفدهم هر ماه برگزار می‌شود که تاریخ تاسیس شرکت بوده است.

برنامه‌های این رویداد ماهانه در دسترس تمامی کاربران Red Cable Club قرار می‌گیرد. کاربران می‌توانند برای استفاده از تخفیف‌های و جوایز شرکت در این روز به وب‌سایت Oneplus.in، فروشگاه‌های وان پلاس و مراکز خدمات پس از فروش وان پلاس مراجعه کنند.

این شرکت در اولین رویداد Red Cable Day که دوشنبه هفته جاری برگزار می‌شود ۱۰۰ درصد تخفیف در تمدید سرویس‌ها و تا ۱۵ درصد تخفیف در خریداری قطعات یدکی از فروشگاه‌های وان پلاس را ارائه می‌کند. علاوه بر این، می‌توانید با خرید لوازم جانبی از وب‌سایت Oneplus.in از ۵ درصد تخفیف اضافه بهره‌مند شود. این شرکت همچنین هر ماه قرعه‌کشی خواهد داشت تا جوایزی مثل کوله‌پشتی، هدست، قاب موبایل و غیره را به دست برندگان خوش‌شانس خود برساند.

انجمن Red Cable Club در ماه دسامبر سال ۲۰۱۹ معرفی شد. عضویت در این باشگاه امکان بهره‌مندی از گارانتی طولانی‌تر، فضای ابری بیشتر و غیره را در اختیار شما می‌گذارد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)