خانهاخبار
اپل واچ 6 و آیپد جدید در ماه سپتامبر و آیفون 12 در ماه اکتبر معرفی می‌شوند

اپل واچ 6 و آیپد جدید در ماه سپتامبر و آیفون 12 در ماه اکتبر معرفی می‌شوند

بر اساس گزارش جدید جان پراسر، به‌نظر می‌رسد که مراسم ویژه اپل به ماه اکتبر موکول شده، اما این شرکت در ماه سپتامبر از نسخه جدید ساعت هوشمند و تبلت خود رونمایی خواهد کرد.
۱۳۹۹/۵/۲۳

همه‌گیری جهانی کووید-۱۹ تاثیرات زیادی بر زمان‌بندی تولید و عرضه محصولات شرکت‌های مختلف داشته است. اپل چند وقت پیش تایید کرد که سری آیفون ۱۲ با چند هفته تاخیر در دسترس قرار می‌گیرد. حالا افشاگر معروف، جان پراسر، مدعی شده که مراسم رونمایی از پرچمداران بعدی بعد در ماه اکتبر برگزار خواهد شد. با این حال، او می‌گوید که کوپرتینویی‌ها محصولات دیگری را برای رونمایی در ماه سپتامبر در نظر گرفته‌اند.

مطابق گزارش پراسر، اپل در ماه سپتامبر از اپل واچ و آیپد جدید پرده‌برداری می‌کند. او معتقد است که اپل واچ سری ۶ و مدل نامعلومی از آیپد بدون برگزاری مراسمی ویژه در ماه سپتامبر معرفی می‌شوند. این اتفاق در نوع خود بی‌سابقه خواهد بود، چون اپل معمولا اپل واچ را در کنار آیفون معرفی می‌کند. اگر گزارش پراسر درست باشد، این اولین باری خواهد بود که اپل واچ زودتر از آیفون رونمایی می‌شود.

در خصوص آیفون ۱۲ گفته می‌شود که مراسم رونمایی از این خانواده در تاریخ ۱۲ اکتبر مصادف با ۲۱ مهر برگزار خواهد شد. پیش‌خرید این سری از همان هفته شروع می‌شود و عرضه آن احتمالا با یک هفته فاصله انجام می‌گیرد. با این حال، تمامی مدل‌ها با یکدیگر به فروش نمی‌رسند. گفته می‌شود که آیفون ۱۲ در ماه اکتبر و احتمالا آیفون ۱۲ پرو در ماه نوامبر به بازار می‌آیند.

جان پراسر می‌گویند این احتمال وجود دارد که این تاریخ‌ها تغییر پیدا کند، بنابراین هنوز نمی‌توانیم نسبت به این گزارش مطمئن باشیم. سری آیفون ۱۲ که اولین پرچمدار اپل با پشتیبانی از 5G خواهد بود احتمالا بدون آداپتور شارژر و ایرفون سیمی به دست مشتریان می‌رسد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)