خانهاخبار
تلویزیون جدید شیائومی Mi TV LUX شیشه‌ای کاملا شفاف است

تلویزیون جدید شیائومی Mi TV LUX شیشه‌ای کاملا شفاف است

شیائومی از تلویزیون جدیدی رونمایی کرده که پنلی کاملا شفاف از نوع OLED با اندازه 55 اینچی دارد و به‌راحتی می‌توانید پشت آن را ببینید.
۱۳۹۹/۵/۲۳

شیائومی ماه پیش از اولین تلویزیون هوشمند OLED خود با نام Mi TV LUX 65 OLED رونمایی کرد. این شرکت حالا در مراسم جشن تولد ۱۰ سالگی خود علاوه بر گوشی‌های می ۱۰ الترا و ردمی K30 الترا، از تلویزیون جدیدی به نام Mi TV LUX OLED Transparent Edition پرده برداشته که نخستین تلویزیون شفاف دنیاست. این محصول شگفت‌آور از تاریخ ۲۶ مرداد با قیمت ۷۱۹۵ دلار وارد بازار می‌شود.

image

تلویزیون هوشمند جدید شیائومی پنلی ۵۵ اینچی از نوع OLED است که ضخامت آن به ۵.۷ میلی‌متر می‌رسد. این نسخه هم مثل مدل قبلی سری LUX ظاهرا از پنل شرکت LG Display استفاده می‌کند. گفتنی است که خود ال‌جی هم محصول مشابهی موسوم به LG Transparent OLED Signage 55EW5F-A دارد که با قیمت گزاف ۲۵٫۵۲۰ دلار معرفی شده است.

image

شیائومی می‌گوید نسبت کنتراست ایستای تلویزیون جدید آن‌ها ۱۵۰۰۰۰:۱ است و کنتراست پویای نامحدود دارد. رزولوشن این پنل ۱۰ بیتی FHD معادل ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است و ۹۳ درصد از طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد. تلویزیون شفاف شیائومی از ۱.۰۷ میلیارد رنگ پشتیبانی می‌کند و نرخ نوسازی آن ۱۲۰ هرتز است.

image

قلب تپنده این دستگاه چیپست مدیاتک ۹۶۵۰ است که همراه با بیش از ۲۰ الگوریتم بهینه‌سازی ارائه می‌شود. نرم‌افزار تلویزیون شیائومی MIUI for TV 3.0 است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توانیم به دالبی اتموس، صفحه همیشه روشن و پایه‌ای دایره‌ای اشاره کنیم که تمام قطعات موردنیاز دستگاه درون آن تعبیه شده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مهمان

۱۳۹۹/۵/۲۳
از نظر تکنولوژی کار جالبیه. ولی دیدن پشت تلویزیون همیشه هم خوب نیست. چند وقت دیگه براش لوازم جانبی میاد، مثلا برچسب سیاه کننده پشت تلویزیون.!