خانهاخبار
تصاویر لوازم جانبی سرفیس Duo و قیمت آن فاش شد

تصاویر لوازم جانبی سرفیس Duo و قیمت آن فاش شد

دیگر چیزی تا عرضه رسمی تلفن هوشمند مایکروسافت باقی نمانده است، اما در همین روزهای پایانی شاهد انتشار تصاویر و اطلاعات بیشتری درباره سرفیس Duo هستیم.
۱۳۹۹/۵/۲۳

به‌دنبال افشای رندرهای مطبوعاتی سرفیس Duo در وب‌سایت AT&T، حالا امروز افشاگر ناشناسی با اسم مستعار Panda چند تصویر دیگر از این تلفن هوشمند را منتشر کرده که موبایل مایکروسافت را از زوایای جدیدی نشان می‌دهد و ما را با بخشی از لوازم جانبی این دستگاه آشنا می‌کند.

سرفیس Duo اکتبر پارسال معرفی شد و بالاخره نوید بازگشت مایکروسافت به بازار تلفن‌های هوشمند را داد. ولی این بار مایکروسافت به جای استفاده از ویندوز به سراغ اندروید رفته و به جای یک نمایشگر دو صفحه نمایش را عرضه می‌کند. البته صفحات سرفیس Duo به هم چسبیده و در اطراف آن ها حاشیه‌های بزرگی دیده می‌شود. بین این دو پنل لولایی ۳۶۰ درجه‌ای وجود دارد که آزادی عمل زیادی را در استفاده از این گوشی در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

image

مایکروسافت هنوز رسما تایید نکرده که چه دستگاه‌هایی به‌عنوان لوازم جانبی همراه این گوشی عرضه می‌شود ولی تصاویر مطبوعاتی این دستگاه حاکی از آن است که بامپر مخصوصی برای محافظت از کناره‌های دستگاه قرار است درون جعبه آن گذاشته شود. علاوه بر این، همراه سرفیس Duo یک آداپتور شارژر و یک کابل USB-C به USB-C هم ارائه می‌شود.

image

همان‌طور که پارسال اعلام شده بود، سرفیس Duo از قلم سرفیس پن پشتیبانی می‌کند. در یکی از تصاویر منتشره حتی می‌توانیم سازگاری این دستگاه با هدست سرفیس بادز را ببینیم که البته اتفاق دور از انتظاری نیست.

image

جدیدترین تلفن هوشمند مایکروسافت که پس از سال‌ها به بازار می‌آید به جای ویندوز از اندروید ۱۰ استفاده خواهد کرد. این دستگاه به‌صورت پیش‌فرض علاوه بر پلی استور از اسپاتیفای و یوتیوب هم برخوردار می‌شود. ولی در کنار آن‌ها چند اپلیکیشن اختصاصی مایکروسافت از جمله مرورگر اج، لینکدین و مایکروسافت تیمز روی سرفیس Duo قرار می‌گیرند.

image

خریداران این دستگاه می‌توانند از سرویس‌های یادشده بر روی دو نمایشگر ۵.۵۶ اینچی استفاده کنند که ترکیب این دو صفحه شما را با پنلی ۸.۳ اینچی مواجه می‌کند. سرفیس Duo از چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ بهره می‌برد که بر روی پرچمداران زیادی از جمله گلکسی نوت ۱۰، وان پلاس ۷ و پیکسل ۴ به کار رفته بود.

image

مایکروسافت سرفیس Duo را به‌عنوان محصولی برای بهره‌وری روانه بازار می‌کند. این گوشی یک باتری ۳۴۶۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد که هنوز نمی‌دانیم چه مقدار عمر مفید خواهد داشت. علاوه بر این، دوربین این دستگاه شامل یک لنز ۱۱ مگاپیکسلی است.

سرفیس Duo رسما قرار بود در تعطیلات پایان سال ۲۰۲۰ به بازار بیاید ولی در حال حاضر احتمال عرضه زودهنگام آن بسیار قوی‌تر است. ظاهرا مایکروسافت در این هفته جلسه‌ای ویژه برای این دستگاه برگزار می‌کند و ممکن است موبایل خود را در تاریخ دوشنبه ۱۴ مرداد به بازار بفرستد.

image

این شرکت هنوز اطلاعاتی درباره قیمت سرفیس Duo اعلام نکرده است، اما طبق گزارش‌ها می‌توانیم منتظر قیمتی در حدود ۱۴۰۰ دلار برای بازار آمریکا باشیم. با این حساب، موبایل مایکروسافت حتی از گلکسی زد فلیپ ۱۳۸۰ دلار گران‌تر خواهد بود. ولی قیمت آن از موتورولا ریزر ۱۴۹۹ دلار کمتر است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)