خانهاخبار
پیکسل 5 با اسنپدراگون 765 در AI Benchmark مشاهده شد

پیکسل 5 با اسنپدراگون 765 در AI Benchmark مشاهده شد

پرچمدار آتی گوگل که قرار است در پاییز امسال به بازار بیاید، به‌تازگی از پایگاه داده AI Benchmark سردرآورده و بخشی از مشخصات آن فاش شده است.
۱۳۹۹/۵/۲۲

گوگل در خلال رونمایی از پیکسل 4a اطلاعات زیادی از پیکسل 5 به‌اشتراک نگذاشت و صرفا اعلام کرد که این دستگاه در فصل پاییز به بازار می‌آید. با این حال، از مدت‌ها قبل شایعاتی درباره استفاده از چیپست اسنپدراگون 765G در این دستگاه اعلام شده بود. حالا پایگاه داده AI Benchmark تایید می‌کند که پرچمدار بعدی گوگل از اسنپدراگون 765G بهره می‌برد.

image

علاوه بر این، می‌توانیم ببینیم که این گوشی ۸ گیگابایت رم دارد و با اندروید ۱۱ به بازار می‌آید. در گزارش‌های قبلی مشخص شده بود که پیکسل 5 به فناوری شارژ بی‌سیم مجهز است و احتمالا قیمتی در حدود ۷۰۰ دلار خواهد داشت. همچنین شایعاتی مطرح شده بود که از احتمال عرضه مدل XL این دستگاه با اسم رمز Bramble خبر می‌داد. پیکسل 5 از نظر طراحی احتمالا دوربین سلفی حفره‌ای خواهد داشت و در قاب عقب از دوربین دوگانه استفاده می‌کند.

پیکسل 5 و پیکسل 4a 5G قرار است در بازار آمریکا، کانادا، بریتانیا، ایرلند، فرانسه، آلمان، ژاپن، تایوان و استرالیا عرضه شوند. گوگل وعده داده که در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری را از این دو گوشی منتشر کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)