خانهاخبار
تصاویر، مشخصات و قیمت ساعت هوشمند بعدی هوآوی لو رفت

تصاویر، مشخصات و قیمت ساعت هوشمند بعدی هوآوی لو رفت

ساعت هوشمند آتی هوآوی که احتمالا در نمایشگاه IFA 2020 معرفی می‌شود محصولی خوش ساخت و پر امکانات است که با قیمتی مناسب روانه بازار می‌شود.
۱۳۹۹/۵/۲۲

هفته گذشته متوجه شدیم که هوآوی مشغول کار روی ساعت هوشمند جدیدی با اسم رمز Stia است. این دستگاه با نام تجاری Huawei Watch Fit به بازار خواهد آمد. حالا امروز اطلاعات بیشتری درباره این دستگاه منتشر شده و می‌توانیم تصاویر، مشخصات و قیمت آن را ببینیم.

همان طور که از تصاویر موجود پیداست، هوآوی واچ فیت نمایشگر درازی دارد که احتمالا اندازه آن ۱.۶۴ اینچ است. این صفحه از پنل AMOLED با رزولوشن ۴۵۶ در ۲۸۰ استفاده می‌کند و مجهز به سنسورهای مجاورتی برای کنترل خودکار روشنایی نمایشگر است.

image

هوآوی واچ فیت با استاندارد 5ATM در برابر آب مقاومت می‌کند و باتری آن تا ۱۰ روز پاسخگوی نیازهای عادی کاربر خواهد بود. این ساعت هوشمند با گوشی‌های مجهز به اندروید ۵ به بالا و iOS 9 به بازار سازگار است. واچ فیت GPS داخلی، شتاب‌سنج و فشارسنج دارد.

image

ساعت هوشمند جدید هوآوی حسگر ضربان قلب دارد و می‌تواند فعالیت‌های ورزشی و حتی شرایط خواب شما را ردیابی کند. منبع گزارش امروز می‌گوید واچ فیت قادر است پیاده‌روی، دویدن، شنا و دوچرخه‌سواری را شناسایی نماید. این دستگاه می‌تواند سطح استرس و وضعیت تنفس کاربر را هم اندازه‌گیری کند.

هوآوی واچ فیت در سمت راست بدنه از دکمه‌ای فیزیکی بهره می‌برد که در بالای آن حفره کوچکی احتمالا به‌عنوان میکروفن قرار گرفته است. این محصول احتمالا در ماه سپتامبر و با قیمت ۱۱۹ دلار وارد بازار خواهد شد. نمایشگاه IFA 2020 می‌تواند از گزینه‌های احتمالی برای رونمایی از این دستگاه باشد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

فرهاد

۱۳۹۹/۵/۲۲
و باز هم این کمپانی کاری بلد نیست جز تقلید از برندهای و سامسونگ .اینم نمونش اصلا شبیه ساعت اپل واچ نیست .