خانهاخبار
قابلیت تب‌های عمودی برای کاربران مایکروسافت اج عرضه شد

قابلیت تب‌های عمودی برای کاربران مایکروسافت اج عرضه شد

چندی پیش این ویژگی در دسترس برخی کاربران قرار گرفت.
۱۳۹۹/۵/۲۲

مرورگر مایکروسافت اج چندی است که معرفی شده و کاربران مخصوص به خود را نیز پیدا کرده است. حدود یک هفته پیش، قابلیت تب‌های عمودی برای برخی کاربران این مرورگر در دسترس قرار گرفت که خبر آن در رسانه‌ها بازتاب جالبی را دریافت کرد.

تغییر حالت تب‌های مرورگر به صورت عمودی، به کاربران کمک می‌کند تا تب‌های باز شده را راحت تر مدیریت کرده و بین آن ها سوییچ کنند. به این ترتیب ریسک بسته شدن تصادفی آن ها تا حد زیادی پایین خواهد آمد.

image

 

اکانت توییتر Alumia Italia در جدید ترین توییت خود، تصویری را منتشر کرده و از در دسترس قرار گرفتن این ویژگی برای تعداد بیشتری از کاربران خبر داده است.

حال وب سایت Windows Central نیز گزارش داده است که مسئولان مایکروسافت، این ویژگی را در اختیار استفاده کنندگان از مرورگر Edge Canary گذاشته است تا مراحل تست و آزمایشی آن با سرعت و دقت بیشتری پیش برود.

برای این که ببینید چنین قابلیتی در اختیار شما نیز قرار گرفته است یا خیر، کانال مرورگر اج قناری خود را بروزرسانی کرده و سپس این نرم‌افزار را بسته و مجددا باز (به اصطلاح ریستارت) کنید.

اگر بعد از انجام چنین کاری ویژگی مورد نظر برای شما فعال و در دسترس بود، لطفا تجربیات خود در این زمینه را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)