خانهاخبار
نسخه آزمایشی عمومی واچ او اس 7 عرضه شد

نسخه آزمایشی عمومی واچ او اس 7 عرضه شد

شب گذشته، اپل اولین نسخه آزمایشی عمومی watchOS 7 را در اختیار کاربران گذاشت.
۱۳۹۹/۵/۲۲

با وجود این که چندین سال از عرضه نسخه‌های آزمایشی واچ او اس برای توسعه دهندگان می‌گذرد، اما این اولین باری است که اهالی کوپرتینو نسخه آزمایشی عمومی پلتفرم watchOS را در اختیار کاربران خود می‌گذارند. شب گذشته، اولین نسخه آزمایشی watchOS 7 توسط اهالی کوپرتینو عرضه شد تا دارندگان اپل واچ، بتوانند زودتر از موعد با قابلیت‌های آن سر و کار داشته باشند. به این ترتیب شما برای نصب و استفاده از آن، احتیاجی به نصب کردن پروفایل توسعه دهندگان نخواهید داشت.

یکی از بزرگ ترین و جذاب ترین قابلیت‌های واچ او اس 7، مجهز شدن آن به اپلیکیشن پایش خواب کاربران است. همچنین مسیریابی از طریق دوچرخه نیز تا حد زیادی بهبود پیدا کرده، تایمر شستن دست برای اولین بار اضافه شده است و حالت‌های workout جدیدی را نیز شاهد هستیم.

 

ساعت هوشمند اپل با نام اپل واچ، سال‌های زیادی است که از اپلیکیشن پایش خواب بی بهره بوده است و کاربران این محصول، شدیدا به دنبال این ویژگی بوده‌اند. اما فقدان چنین قابلیتی، به هیچ عنوان باعث فروش پایین آن نشد و برعکس، استقبال زیادی از اپل واچ به عمل آمد و به واسطه همین اتفاق، به رتبه نخست پر فروش ترین ساعت هوشمند در دنیا رسید.

اپلیکیشن Sleep در واچ او اس 7 به قابلیت پایش خواب خودکار مجهز است و تبی جدید نیز به واسطه آن، به اپلیکیشن Health اضافه شده است. رقص و حرکات موزون نیز به عنوان یک فعالیت به قسمت workout اضافه شده و از این پس می‌‌توانید چنین فعالیتی را به عنوان کالری مصرف شده در کارهای روزمره خود بگنجانید.

همچنین کاربران اپل واچ در واچ او اس 7 قادر خواهند بود تا واچ فیس‌های طراحی شده خود را با دیگران به اشتراک گذاشته و موارد جدید را نیز از اپ استور دانلود کنند.

نسخه اصلی و عمومی این پلتفرم از پاییز امسال برای سری سوم اپل واچ و مدل‌های بالاتر در دسترس قرار خواهد گرفت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)