خانهاخبار
خریداران کره‌ای گلکسی نوت 20 عینک هوشمند دریافت می‌کنند

خریداران کره‌ای گلکسی نوت 20 عینک هوشمند دریافت می‌کنند

سامسونگ پرچمدار جدید خود را در کره جنوبی همراه با عینک هوشمندی به نام Nreal Light عرضه می‌کند که می‌تواند نمایشگری در حد IMAX را در میدان دید کاربر قرار دهد.
۱۳۹۹/۵/۲۱

سامسونگ هفته پیش از سری گلکسی نوت ۲۰ پرده برداشت اما حالا به نظر می‌رسد که خریداران کره‌ای این محصول علاوه بر موبایل پرچمدار خود از یک عینک هوشمند واقعیت افزوده نیز بهره‌مند می‌شود. محصول مذکور دستگاهی ساخته شرکت Nreal است که از همکاران اپراتور LG Uplus به حساب می‌آید. این عینک Nreal Light نام دارد و به‌عنوان یکی از اولین عینک‌های واقعیت افزوده‌ای شناخته می‌شود که در حال حاضر در بازار وجود دارند.

image

متاسفانه خریداران جهانی گلکسی نوت ۲۰ این محصول را دریافت نمی‌کنند و Nreal Light فقط شامل کاربران کره‌ای سامسونگ می‌شود. البته خود کره‌ای‌ها هم برای استفاده از این عینک باید کاربر یکی از سرویس‌های 5G شرکت LG Uplus باشند. Nreal Light به‌صورت رایگان در اختیار خریداران گلکسی نوت ۲۰ قرار نمی‌گیرد ولی با خرید پرچمدار سامسونگ می‌توانید آن را با تخفیف دریافت کنید.

image

عینک Nreal Light در حال حاضر به‌طور مجزا با قیمت تقریبی ۵۸۶ دلار به فروش می‌رسد، اما خریداران می‌توانند با تهیه گلکسی نوت ۲۰ این دستگاه را به‌قیمت ۲۹۵ دلار دریافت کنند. این طرح ویژه فروش ال‌جی ولوت را هم در بر می‌گیرد و مادامی که کاربران از سرویس‌های 5G شرکت LG Uplus استفاده بکنند، می‌توانند با قیمت کمتر به این عینک دسترسی یابند.

عینک Nreal Light میدان دید ۵۲ درجه‌ای دارد و به‌ادعای Nreal می‌تواند نمایشگری در ابعاد IMAX را شبیه‌سازی کند. پس با استفاده از این دستگاه می‌توانید به پرده سینمایی بزرگی در ابعاد IMAX دسترسی داشته باشید. عینک واقعیت افزوده Nreal به‌صورت کیت توسعه در آمریکا نیز به فروش می‌رسد ولی قیمت آن ۱۱۹۹ دلار است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)