خانهاخبار
نتایج تست بنچمارک می 10 اولترا شیائومی مشخص شد

نتایج تست بنچمارک می 10 اولترا شیائومی مشخص شد

ساعت‌ها پیش از معرفی رسمی Mi 10 Ultra، نتایج تست بنچمارک این محصول در رسانه‌های خبری منتشر شد.
۱۳۹۹/۵/۲۱
همان طور که مستحضر هستید، شیائومی قصد دارد امروز از محصول جدید خود با نام می 10 اولترا رونمایی کند که شاید با نام می 10 پرو پلاس شناخته شود. اما در حالی که چند ساعت تا رونمایی رسمی از آن باقی مانده، نتایج تست بنچمارک این محصول در رسانه‌های خبری منتشر شد.

این گوشی هوشمند به مناسبت ده سالگی فعالیت برند شیائومی طراحی و توسعه یافته است و به لطف شایعاتی که تا به حال در شبکه‌های مجازی و رسانه‌های خبری از ‌آن منتشر شده، اطلاعات زیادی پیرامون آن را شاهد بوده‌ایم.

این محصول که با شماره ساخت M2007J1SC در بنچمارک گیک بنچ منتشر شده، توانسته به ترتیب امتیاز 901 و 3275 را در تست تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به دست آورد. همین موضوع باعث شده تا این محصول در کنار رقبای خود که از تراشه اسنپدراگون 865 پلاس استفاده می‌کنند، بایستد. همچنین در این تست مشخص شده است که محصول یاد شده به 16 گیگابایت رم مجهز بوده و سیستم عامل اندروید نسخه 10 روی آن به صورت پیش فرض نصب شده است.

image

 

پیش بینی می‌شود می 10 اولترا به نمایشگری آمولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ رفرش 120 هرتزی مجهز باشد. یکی از بزرگ ترین تغییرات آن نسبت به مدل‌های پیشین را می‌توان اضافه شدن لنز پریسکوپ با قدرت زوم دیجیتال 120 برابری دانست. اما سایر لنزهای دوربین به نظر می‌رسد که از می 10 پرو (لنز اصلی 108 مگاپیکسلی، لنز اولترا واید 20 مگاپیکسلی و لنز تله فوتو 8 مگاپیکسلی) الهام گرفته شده باشد. مسئولیت تأمین توان کلیه قطعات سخت‌افزاری یاد شده بر دوش باتری 4500 میلی آمپر ساعتی گذاشته شده است که از تکنولوژی شارژ سریع 100 یا 120 واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

image

 

به عنوان دو ویژگی جذاب و هیجان انگیز می 10 اولترا شیائومی می‌توان به قابلیت کاستومایز شدن پردازنده گرافیکی و بدنه‌ای از جنس سرامیک و شفاف اشاره کرد.

امروز همزمان با معرفی این محصول، در خدمت شما عزیزان خواهیم بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)