خانهاخبار
می میکس آلفا به تولید انبوه نمی‌رسد و امسال می میکس جدیدی معرفی نمی‌شود

می میکس آلفا به تولید انبوه نمی‌رسد و امسال می میکس جدیدی معرفی نمی‌شود

مدیرعامل شرکت شیائومی اخیرا به چند سوال پرتکرار طرفداران این برند پاسخ داده است تا ابهامات مربوط به سری می میکس را برطرف کند.
۱۳۹۹/۵/۲۰

اگر از طرفداران سری می میکس هستید و انتظار نسل بعدی این گوشی را می‌کشید، متاسفانه باید به شما بگوییم که امسال خبری از این محصول نخواهد بود. علاوه بر این، اگر منتظرید تا می میکس آلفا به تولید انبوه برسد، این اتفاق هم محقق نخواهد شد. مدیرعامل شیائومی در پست اخیر خود این اطلاعات را تایید کرده است.

لی جون، مدیرعامل شیائومی، به سه سوال پرتکرار طرفداران شیائومی پاسخ داده است. اولین سوال این بود که آیا امسال نسل جدیدی از می میکس معرفی می‌شود یا نه. او در پاسخ گفت که سری می میکس همواره جدیدترین نوآوری‌ها را معرفی کرده و آن‌ها سخت در تلاش‌اند تا مدل جدید این دستگاه بتواند پاسخگوی انتظارات باشد. با این حال، آماده شدن نسل بعدی این گوشی کمی بیشتر زمان می‌برد.

او در خصوص تولید انبوه می میکس آلفا تصریح کرد که این دستگاه پروژه‌ای تحقیقاتی بوده و شرکت به هدف خود رسیده است. چالش‌های موجود بر سر راه تولید انبوه این گوشی بسیار زیادند و به همین دلیل می میکس آلفا به تولید انبوه نمی‌رسد. آن‌ها حالا تمرکز خود را به نسل بعدی می میکس معطوف کرده‌اند.

سوال سوم درباره تراشه‌های Surge شیائومی بود. او درباره وضعیت این تراشه‌ها گفت که شیائومی با مشکلات بزرگی مواجه شده است اما آن‌ها هنوز به توسعه پردازنده‌های جدید خود ادامه می‌دهند. آقای جون اعلام کرد که در مراسم ۱۰ سالگی شیائومی به پرسش‌های بیشتری پاسخ داده خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)