خانهاخبار
Vivo Y1s با نمایشگر 6.2 اینچی و هلیو P35 معرفی شد

Vivo Y1s با نمایشگر 6.2 اینچی و هلیو P35 معرفی شد

موبایل جدید Vivo نمایشگری با رزولوشن +HD دارد و به حافظه‌ای 2 گیگابایتی مجهز شده است. این دستگاه با قیمت ارزانی در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
۱۳۹۹/۵/۲۰

ویوو اخیرا در کامبوج از موبایل پایین‌رده جدیدی به نام Vivo Y1s رونمایی کرده است. این دستگاه مشخصات جذابی مثل نمایشگر بزرگ، باتری پرظرفیت و پردازنده‌ای قابل قبول دارد. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید تا این دستگاه را به شما معرفی کنیم.

ویوو Y1s بدنه‌ای پلاستیکی با پرداختی گرادیانی دارد. ابعاد این دستگاه ۱۳۵ در ۷۵ در ۸.۲۸ میلی‌متر و وزن آن ۱۶۱ گرم است. این گوشی مجهز به نمایشگری ۶.۲۲ اینچی از نوع LCD با رزولوشن +HD معادل ۷۲۰ در ۱۵۲۰ پیکسل است. Y1s از هلیو P35 به همراه ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. البته این حافظه با کارت microSD قابل ارتقاست. ویوو Y1s به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۰ به بازار می‌آید.

image

موبایل جدید ویوو در بخش سلفی دوربینی ۵ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 دارد. در قاب عقب هم دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 قرار گرفته است. انرژی این دستگاه از طریق یک باتری ۴۰۳۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود. از دیگر ویژگی‌های Y1s می‌توانیم به پشتیبانی از 4G VoLTE، وای فای ۲.۴ گیگاهرتزی، بلوتوث ۵.۰، جی‌پی‌اس و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون اشاره کنیم. این دستگاه حسگر اثر انگشت ندارد.

ویوو Y1s با قیمت ۱۰۹ دلار به بازار کامبوج می‌رود. این دستگاه در دو رنگ آبی و مشکی عرضه خواهد شد و فعلا اطلاعاتی درباره عرضه جهانی آن در دسترس نیست.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)