خانهاخبار
قابلیتی جدید و کاربردی به واتس اپ اضافه می‌شود

قابلیتی جدید و کاربردی به واتس اپ اضافه می‌شود

پیام رسان واتس اپ یکی از اپلیکیشن‌ها محبوب این روزها به حساب می‌آید.
۱۳۹۹/۵/۲۰

اپلیکیشن واتس اپ یکی از پیام رسان‌های محبوب در سراسر دنیا به حساب می‌آید. مسئولان و توسعه دهندگان آن با علم به این موضوع، همواره در تلاش هستند تا قابلیت‌های جدید و کاربردی را به آن اضافه کنند. چندی پیش شایعاتی در مورد امکان استفاده از واتس اپ روی چند محصول مختلف در رسانه‌های خبری مطرح شد.

در حال حاضر، اپلیکیشن واتس اپ به صورت کامل به شماره شما وابسته است و خبری از نام کاربری و رمز عبور در میان نیست. این بدان معناست که برای استفاده از اکانت شخصی، تنها همان تلفن هوشمند و همان شماره برای شما کاربرد خواهد داشت.

اما وبسایت WABetaInfo به تازگی به مدارک جدیدی دست پیدا کرده که نشان از تغییرات جدیدی در واتس اپ می‌دهد. به این ترتیب واتس اپ به شما اجازه خواهد داد تا به صورت همزمان، اکانت خود را روی چهار محصول مختلف وارد کرده و از آن ها استفاده نمایید.

وب سایت یاد شده همچنین گزارش داده است که مسئولان فیس بوک در حال کار روی قابلیتی هستند که به شما اجازه می‌دهد تا تاریخچه پیام‌ها و چت‌ّای واتس اپ را از یک گوشی هوشمند به گجتی دیگر انتقال دهید.

image

 

بر اساس حجم اطلاعاتی که ممکن است روی اکانت شما ذخیره شده باشد، احتمالا این ویژگی تنها هنگام اتصال به وای فای در دسترس کاربران قرار گیرد. باید منتظر ماند و دید که آیا امکان استفاده از این قابلیت در صورت فعال بودن اینترنت دیتا نیز میسر خواهد بود یا خیر.

پس از انتقال اطلاعات به اسمارت فون جدید، مطمئنا هر دو دستگاه با یکدیگر سینک بوده و در صورت دریافت پیام‌های جدید، می‌توانید آن ها را روی هر دو مورد مشاهده کنید.

این ویژگی در حال حاضر در مرحله توسعه و آزمایشی به سر می‌برد و در آینده نزدیک، شاهد ارائه نسخه عمومی آن برای کاربران خواهیم بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

homa

۱۳۹۹/۵/۲۰
مزخرف ترین پیام رسانی که دیدم