خانهاخبار
آیا گوشی هوآوی Enjoy 20 پلاس در راه است؟

آیا گوشی هوآوی Enjoy 20 پلاس در راه است؟

تصاویر قاب جدید منتشر شده، از وجود این محصول حکایت می‌کند.
۱۳۹۹/۵/۲۰

به نظر میرسد که خانواده اینجوی 20 هوآوی از آن چه فکرش را می‌کردیم، بزرگ‌تر باشد. همان طور که می‌دانید، گوشی هوشمند Enjoy 20 Pro هوآوی چندی پیش به صورت رسمی معرفی شدند و پس از آن، شاهد درز شایعاتی پیرامون نسخه وانیلی رنگ اینجوی 20 نیز بودیم.

اما تصاویر جدیدی که از قاب محصولی جدید منتشر شده، حاکی از آن است که باید انتظار نسخه پلاس Enjoy 20 را نیز داشته باشیم. تمامی شواهد و قراین از این موضوع حکایت دارد که محصول یاد شده در پشت بدنه خود، از ساختار چینش دوربین دایره‌ای برخوردار است و دوربین سلفی آن نیز به پریسکوپ مجهز است.

از آن جا که این تصاویر رندر شده توسط یک شرکت سازنده قاب گوشی‌های هوشمند منتشر شده، لذا اطلاعاتی از قبیل رنگ بندی بدنه دستگاه را نمی‌توان از آن به دست آورد. اما آن چنان که از این عکس‌ها بر می‌آید، در پشت بدنه و قسمت مربوط به دوربین سلفی، حفره‌هایی در نظر گرفته شده که تمامی حدس و گمان‌ها را به سمت محصول جدید هوآوی، یعنی مدل پلاس خانواده Enjoy 20 می‌برد.

image

 

اگر چند تصویر قبل به همراه تصویر بالایی را در کنار عکس لایوی که چندی پیش از یک محصول جدید در رسانه‌های خبری منتشر شد کنار یکدیگر قرار دهیم‌، می‌توانیم متوجه شویم که محصول یاد شده کاملا به مدل پلاس اینجوی 20 هوآوی اشاره دارند. چرا که در قسمت بالایی نمایشگر، اثری از ناچ قطره‌ای و مواردی از این قبیل یافت نمی‌شود و به این ترتیب، شایعه مربوط به دوربین سلفی پاپ آپ به همراه لنز پریسکوپ آن به واقعیت نزدیک می‌شود.

image

 

اگر به این تصویر لایو نگاهی بیاندازیم، می‌‌توانیم برخی مشخصات سخت‌افزاری از قبیل چیپست کایرین 820، هشت گیگابایت رم و حافظه داخلی 128 گیگابایتی را از آن دریابیم. اگر شایعات دیگر پیرامون این محصول صحت داشته باشند، باید منتظر گوشی هوشمندی با نمایشگر 6.6 اینچی با رزولوشن 1080 × 2400 پیکسل و دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی را نیز داشته باشیم. مسئولیت تأمین توان کلیه قطعات سخت‌افزاری یاد شده بر دوش باتری 4300 میلی آمپر ساعتی گذاشته شده است که از شارژ سریع 22.5 واتی پشتیبانی می‌کند و آداپتور مربوطه را درون جعبه با خود به همراه دارد. پیش بینی می‌شود که این محصول با شماره ساخت FRL-AN00 در دسترس خریداران قرار گیرد.

این‌ها به عنوان مشخصات مدل پلاس این خانواده منتشر شده و حالا باید به سراغ نسخه معمول آن، یعنی Huawei Enjoy 20 برویم. برای بررسی مشخصات این گوشی هوشمند نیز باید به تصاویر رندر شده از قاب آن که توسط شرکت یاد شده منتشر شده، پناه ببریم. در این عکس‌ها شاهد چینش دوربین مربع شکل هستیم که در قسمت پشت بدنه به چشم می‌‌خورد و میزان سه لنز مختلف است. در قسم تبالای نمایشگر، یک حفره که به صورت ناچ قطره‌ای قرار گرفته را می‌بینیم که مطمئنا میزان دوربین سلفی این محصول خواهد بود. همچنین پیش بینی می‌شود که سنسور اثر انگشت، درون دکمه پاور قرار گرفته در کنار بدنه تعبیه شود.

برای این که مطالب مربوط به این محصول را کمی پیچیده‌تر کنیم، باید بگوییم که اخیرا تصاویری از یک گوشی هوشمند جدید در دیتابیس وب سایت TENNA منتشر شده که بر خلاف دو مدل دیگر که در بالا به آن ها پرداختیم، از چینش دوربین عمودی بهره‌مند است. این گجت هوشمند توسط هوآوی با شماره ساخت TNN-AN00 در دیتابیس TENNA به ثبت رسیده است.

احتمالا این محصول با نام Enjoy 20s به دنیای تکنولوژی معرفی شود. از جمله مشخصات سخت‌آفزاری پیش بینی شده برای این اسمارت فون، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نمایشگر 6.8 اینچی ال سی دی با رزولوشن فول اچ دی پلاس
  • پردازنده هشت هسته‌ای مدیاتک Dimensity 800
  • چهار، شش یا هشت گیگابایت رم
  • 64، 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی (قابل ارتقا به وسیله NM card)
  • دوربین سه گانه (64، 8 و 2 مگاپیکسل)
  • سنسور اثر انگشت
  • باتری 4200 میلی آمپر ساعت

محصولات یاد شده مطمئنا پیش از پایان سال جاری، در رویدادی آنلاین به دنیای تکنولوژی معرفی خواهند شد. همزمان با درز اطلاعات بیشتر، شما را در جریان خواهیم گذاشت. پس در هر لحظه با جی اس ام همراه باشید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)