خانهاخبار
Surface DuO در وب‌سایت AT&T رویت شد!

Surface DuO در وب‌سایت AT&T رویت شد!

رفت هرفته به موعد رونمایی از سرفیس دو مایکروسافت نزدیک می‌شویم.
۱۳۹۹/۵/۱۹

تصویر محصول جدید مایکروسافت با نام سرفیس دو (سرفیس دوئو) مدتی روی وب‌سایت اپراتور آمریکایی AT&T قرار گرفت و همین زمان کوتاه کافی بود تا ایوان بلس، افشا کننده سرشناس اسرار کمپانی‌های فعال در حوزه تکنولوژی، این موضوع را شکار کند.

در حال حاضر، این تصویر با مراجعه به این لینک قابل مشاهده است.

image

 

این لینک نشان دهنده آن است که مسئولان وب سایت AT&T در حال آماده باش برای راه اندازی صفحه مربوط به این محصول هستند.

مجموعه‌ای از تصاویر منتشر شده توسط ایوانل بلس را در این قسمت می‌توانید مشاهده کنید:

 

محصول جدید مایکروسافت با نام Surface Duo از پردازنده اسنپدراگون 855 برخوردار خواهد بود که در کنار آن، شش گیگابایت رم و حافظه داخلی 64 تا 256 گیگابایتی نیز مکمل این چیپست هستد. این گجت هوشمند از دو نمایشگر 5.6 اینچی آمولد با رزولوشن 1350 × 1800 نیز بهره می‌برد. سنسور اثر انگشت نیز توسط این محصول پشتیبانی خواهد شد. مسئولیت تأمین توان کلیه قطعات سخت‌افزاری یاد شده بر دوش باتری 3460 میلی آمپر ساعتی گذاشته شده است.

سرفیس دو مایکروسافت به صورت پیش فرض، به نسخه دهم سیستم عامل اندروید مجهز خواهد بود که با لانچر اختصاصی مایکروسافت، در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. بد نیست بدانید که مهندسان و طراحان ردموندی با مشارکت گوگل، در حال توسعه پلتفرم اندروید 11 برای این محصول نیز هستند که در مدت کوتاهی پس از عرضه رسمی و ورود این گجت هوشمند به بازار، در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

طبق شایعات، مایکروسافت در نظر دارد تا هفته آینده، رویدادی را به صورت آنلاین برگزار کرده و محصول جدید خود را به صورت رسمی به دنیای تکنولوژی معرفی کند. تاریخ عرضه آن نیز اواخر ماه جاری میلادی (آگوست) عنوان شده است.

آیا برای معرفی و خرید چنین محصولی از سوی مایکروسافت هیجان زده هستید؟ پیش بینی می‌کنید که Surface Duo با چه قیمتی وارد کشورمان شود؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)