خانهاخبار
تصویر جعبه و پوستر شیائومی می 10 الترا مشخصات دوربین آن را فاش کرد

تصویر جعبه و پوستر شیائومی می 10 الترا مشخصات دوربین آن را فاش کرد

شیائومی می‌خواهد در مراسم 10 سالگی خود از چند دستگاه جدید از جمله نسخه تازه‌ای از می 10 پرو رونمایی کند. حالا اطلاعات بیشتری درباره این دستگاه در دسترس قرار گرفته است.
۱۳۹۹/۵/۱۹

شیائومی انتهای این هفته ۱۰ ساله می‌شود و قرار است در تاریخ ۲۱ مرداد این اتفاق را با محصولاتی مثل نسخه جدید ردمی K30 پرو و می ۱۰ پرو جشن بگیرد.  در حال حاضر اطلاعات کمی از محصول جدید ردمی در دسترس است، اما نسخه تازه می ۱۰ پرو در مراجع آنلاین حاضر شده و می‌دانیم که این گوشی چه مشخصاتی خواهد داشت. در خصوص نام دستگاه نیز گزینه نهایی احتمالا از بین Extreme Commemorative Edition و Supreme Edition و پرو پلاس یا الترا انتخاب می‌شود.

image

همچنین این احتمال وجود دارد که نسخه‌های چینی، بین‌المللی و حتی دارای قاب شفاف دستگاه نام‌های متفاوتی داشته باشند. البته فعلا معلوم نیست که آیا نسخه شفاف کاملا شفاف خواهد بود تا قطعات داخلی دیده شوند یا صرفا برچسبی زیر شیشه قاب عقب چسبانده می‌شود تا محل قرارگیری قطعات دستگاه را شبیه‌سازی کند.

image

علاوه بر تصاویر بالا، تصویر زنده‌ای از جعبه می ۱۰ الترا منتشر شده که طراحی این گوشی را نشان می‌دهد. روی جعبه همان عکسی دیده می‌شود که در رندر بالا می‌بینیم. در نتیجه می‌توانیم به صحت آن‌ها اطمینان داشته باشیم.

image

حالا که دوربین این گوشی از نزدیک پیداست می‌توانیم حدس بزنیم که شیائومی لنز استاندارد تله‌فوتو را با لنزی از نوع پریسکوپ تعویض کرده و احتمالا زومی ۱۲۰ برابری را به ارمغان می‌آورد. با توجه به این که سامسونگ در گلکسی نوت ۲۰ الترا از زوم فضایی ۱۰۰ برابری عقب‌نشینی کرد، کمتر کسی انتظار داشت که شیائومی همچنان به‌دنبال استفاده از چنین قابلیت زوم بالایی باشد.

اگر به جزئیات بنر شیائومی توجه کنید، می‌بینید که روی ماژول دوربین به پشتیبانی از تصویربرداری در فواصل ۱۲ تا ۱۲۰ میلی‌متری اشاره شده است. اگر برایتان سوال شده که عبارت ASPH به چه معناست، این اصطلاح مربوط به قطعات لنز ناکروی دوربین است. این لنزها ظاهرا پیشرفته‌تر، کوچک‌تر و بهینه‌تر از لنزهای ساده هستند و شارپی بهتری را ارائه می‌کنند.

image

انتظار می‌رود که می ۱۰ الترا از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس، حافظه UFS 3.1 و رم LPDDR5 استفاده کند. این گوشی احتمالا برای مدل دارای بدنه سرامیکی با ۸ + ۲۵۶ گیگابایت یا ۱۲ + ۲۵۶ گیگابایت و برای مدل شفاف با ۱۲ + ۲۵۶ یا ۱۶ + ۲۵۶ گیگابایت رم و حافظه داخلی عرضه می‌شود. می ۱۰ الترا نمایشگری ۱۲۰ هرتزی با رزولوشن +1080p خواهد داشت و از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع ۱۰۰ یا ۱۲۰ واتی استفاده می‌کند.

فعلا صحبتی از قیمت این گوشی به میان نیامده، ولی به نظر می‌رسد که شیائومی می‌خواهد تعداد زیادی از این مدل را تولید کرده و به فروش برساند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

arash

۱۳۹۹/۵/۱۹
گوشی خوبیه ولی ما قدرت خریدشو نداریم
هیچی ما فقط نگاه

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۹/۵/۱۹
درد و بلای شیائومی بریزه توو سر سامسونگ با اون اگزینوسش?
اسنپدراگون رو میده آمریکا، اگزینوس رو میده ما!
ولی شیائومی همه‌ ملت‌ها را به یك چشم نگاه می‌کنه??