خانهاخبار
با نزدیک‌تر شدن به زمان عرضه تصاویر جدیدی از سرفیس Duo منتشر شد

با نزدیک‌تر شدن به زمان عرضه تصاویر جدیدی از سرفیس Duo منتشر شد

تلفن هوشمند مایکروسافت احتمالا به‌زودی و زودتر از موعد از راه می‌رسد. حالا افشاگر معروف تصاویری را از این گوشی به اشتراک گذاشته است.
۱۳۹۹/۵/۱۹

مایکروسافت اکتبر پارسال از تلفن هوشمندی به‌نام سرفیس Duo رونمایی کرد و گفت که این دستگاه را در تعطیلات پایان سال ۲۰۲۰ به بازار می‌فرستد. موبایل مایکروسافت با اکثر گوشی‌های منعطف موجود در بازار فرق می‌کند اما می‌تواند این شرکت را به بازار جهانی موبایل برگرداند. مطابق گزارش‌های اخیر به نظر می‌رسد که این گوشی زودتر از موعود عرضه خواهد شد. در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید.

بر اساس گفته Paul Thurrott، متخصصان برگزیده مایکروسافت در تاریخ ۱۲ اوت مصادف با ۲۲ مرداد به مراسمی مجازی برای سرفیس Duo دعوت شده‌اند. اگر این ادعا صحیح باشد، موبایل مایکروسافت احتمالا برای رونمایی آماده است. قبل‌تر هم در گزارشی در ماه ژوئیه اعلام شده بود که تولید انبوه سرفیس Duo آغاز شده و این دستگاه در تاریخ ۲۴ اوت به بازار می‌آید.

تلفن هوشمند مایکروسافت پیش‌تر با موفقیت از FCC و Bluetooth SIG مجوز گرفته بود و مدیران این شرکت چند دفعه آن را به نمایش درآورده بودند. اکنون به‌تازگی افشاگر معروف، ایوان بلس، تصاویر تازه‌ای از سرفیس Duo را به اشتراک گذاشته و ما می‌توانیم اپلیکیشن‌های مختلفی از گوگل و مایکروسافت از جمله مرورگر Edge را در آن ببینیم.

نسخه‌ای که در این تصاویر دیده می‌شود احتمالا نسخه مخصوص اپراتور ورایزن است. ایوان بلس قبلا گفته بود که مایکروسافت با همکاری ورایزن سرفیس Duo را راهی بازار ایالات متحده آمریکا خواهد کرد. در نتیجه، این احتمالا وجود دارد که محصول مایکروسافت در ابتدای عرضه به‌صورت محدود در انحصار ورایزن باشد.

سرفیس Duo دو نمایشگر ۵.۶ اینچی از نوع امولد دارد که لولایی ۳۶۰ درجه‌ای در میان آن‌ها قرار گرفته است. این گوشی از اسنپدراگون ۸۵۵ استفاده می‌کند و با LTE سازگار است. سرفیس Duo همراه با ۶ گیگابایت رم و ۶۴، ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی غیرقابل ارتقا به بازار می‌آید. انتظار می‌رود که دوربینی ۱۱ مگاپیکسلی به همراه یک باتری ۳۴۶۰ میلی‌آمپر ساعتی روی آن قرار داده شود. در حال حاضر اطلاعاتی درباره قیمت این دستگاه در دسترس نیست.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)