خانهاخبار
آنتوتو فهرست 10 پردازنده برتر اندرویدی در نیمه اول 2020 را منتشر کرد

آنتوتو فهرست 10 پردازنده برتر اندرویدی در نیمه اول 2020 را منتشر کرد

بنچمارک آنتوتو روز جمعه با انتشار فهرستی اعلام کرد که در نیمه اول سال 2020 چه چیپست‌هایی قدرتمندترین چیپست‌های بازار گوشی‌های اندرویدی بوده‌اند.
۱۳۹۹/۵/۱۸

بنچمارک آنتوتو دیروز فهرست ۱۰ سیستم بر تراشه (SoC) برتر نیمه اول سال ۲۰۲۰ را منتشر کرد. این چیپست‌ها دارای امتیازاتی از ۲۴۹۱۵۱ تا ۴۰۱۱۰۸ هستند. سه جایگاه نخست به اسنپدراگون ۸۶۵، دیمنسیتی +۱۰۰۰ و اسنپدراگون +۸۶۵ تعلق دارد. مدیاتک رقیب جدیدی در حوزه تراشه‌های رده بالا به‌حساب می‌آید و دیمنسیتی +۱۰۰۰ با مودم 5G داخلی یکی از قدرتمندترین پردازنده‌های بازار است.

سه جایگاه بعدی به‌ترتیب در اختیار Kirin 990 5G، اسنپدراگون ۸۵۵ و Kirin 990 قرار دارد. این چیپست‌ها همگی به امتیازاتی بالای ۳۰۰ هزار دست پیدا کرده‌اند. چهار جایگاه آخر فهرست نیز در دست دیمنسیتی 1000L و Kirin 980 و Kirin 985 5G و دیمنسیتی ۸۲۰ است. اگر این سوال برایتان پیش آمده که چرا نامی از تراشه‌های اگزینوس دیده نمی‌شود، دلیلش این است که فهرست آنتوتو فقط به پردازنده‌های موجود در بازار چین می‌پردازد و محصولات سامسونگی که به چین می‌روند از پردازنده اسنپدراگون استفاده می‌کنند.

کوآلکام در مجموع بیشترین امتیاز را کسب کرده و مدیاتک هم بالاخره خودش را به سطح کوآلکام رسانده است. با این حال، هنوز فاصله زیادی بین این دو شرکت وجود دارد و مدیاتک باید تلاش زیادی بکند تا به سطح امتیازات رقیب خود نزدیک شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)