خانهاخبار
آنر دعوت‌نامه مراسم IFA 2020 خود را منتشر کرد

آنر دعوت‌نامه مراسم IFA 2020 خود را منتشر کرد

شرکت آنر با انتشار پوستر مراسم خود در نمایشگاه IFA 2020 برلین اعلام کرد که این رویداد مختص زندگی هوشمند خواهد بود، هرچند ممکن است شاهد رونمایی از دستگاه‌هایی مثل تلفن‌های هوشمند جدید باشیم.
۱۳۹۹/۵/۱۷

نمایشگاه IFA برلین امسال قرار است در قالبی تازه و با حضور محدود خبرنگاران از ۳ تا ۵ سپتامبر مصادف با ۱۳ تا ۱۵ شهریور برگزار شود. تعدادی از شرکت‌ها این قالب را پذیرفته‌اند و سعی دارند و رویداد فیزیکی خود برنامه‌ریزی کنند. پیش‌تر، ریلمی اعلام کرده بود که در IFA 2020 حاضر می‌شود و حالا دعوت‌نامه مراسم آنر منتشر شده که از برگزاری رویدادی در تاریخ ۱۴ شهریور خبر می‌دهد.

شعار اصلی مراسم آن‌ها این است: «زندگی هوشمندت را توسعه بده.» آنر در این رویداد می‌خواهد از محصولات جدیدی از جمله دستبندهای هوشمند، کامپیوترهای شخصی و تبلت‌های تازه خود رونمایی کند. در پوستر این مراسم شمایلی از یک تلفن هوشمند هم دیده می‌شود. پس باید صبر کنیم تا ببینیم که این شرکت چه برنامه‌ای برای ما تدارک دیده است.

از دیگر شرکت‌هایی که قرار است که به نمایشگاه بیایند می‌توانیم به ال‌جی، تی‌سی‌ال و هوآوی اشاره کنیم که همگی در روز اول این رویداد سه روزه مراسم خود را برگزار می‌کنند. نطق آغازین IFA 2020 توسط کوآلکام انجام می‌شود که احتمالا درباره نقشه راه خود برای سه‌ماهه چهارم ۲۰۲۰ سخن خواهد گفت.

نمایشگاه IFA 2020 با حضور شرکت‌های زیادی برگزار می‌شود، اما با توجه به شرایط بهداشتی دنیا و محدودیت‌های مسافرتی، احتمالا بسیاری از شرکت‌ها به رونمایی محلی از محصولات خود بسنده می‌کنند و از خیر رونمایی جهانی دستگاه‌ها می‌گذرند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)