خانهاخبار
اپلیکیش‌های اندرویدی از طریق برنامه your phone به ویندوز راه پیدا می‌کنند

اپلیکیش‌های اندرویدی از طریق برنامه your phone به ویندوز راه پیدا می‌کنند

به نظر می‌رسد مایکروسافت با به‌روزرسانی your phone، توانایی اجرای برنامه‌های اندروید را به ویندوز آورده است
۱۳۹۹/۵/۱۶

ارائه‌ی این به‌روزرسانی با رونمایی از کهکشانی‌های سامسونگ همسو شده و کاربران گلکسی نوت ۲۰، آغاز کننده‌ی این راه خواهند بود. از این پس کاربران می‌توانند برنامه‌‌های اندرویدی را در محیط دسکتاپ ویندوز ۱۰ اجرا کنند و از آن‌ها بهره ببرند. بعد از به‌روزرسانی و راه اندازی اپلیکیشن your phone، لیستی از برنامه‌های موجود روی گوشی به نمایش در می‌آید که با ضربه زدن روی هرکدام مانند محیط گوشی برنامه باز می‌شود. این اتفاق دقیقا مانند آنچه در گوشی هوشمند رخ می‌دهد، خواهد بود.

image

بنابراین می‌توانید واتساپ را باز کرده و بدون برداشتن تلفن، به یک پیام پاسخ دهید. اینستاگرام خود را مرور کنید و از سایر برنامه‌ها استفاده کنید. همچنین کاربران می‌توانند برنامه‌های اندرویدی مورد علاقه خود را به نوار وظیفه یا منوی استارت سنجاق کنند. مایکروسافت امروز و در پستی اعلام کرد

وقتی برنامه را باز می‌کنید، در یک پنجره‌ی جداگانه باز می‌شود و به شما امکان می‌دهد چندکار را به صورت همزمان انجام دهید و درگیر تنظیمات و ورود نشوید و همین عامل باعث صرفه جویی در زمان می‌شود. شما می‌توانید اپلیکیش‌های اندروید را به نوار وظیفه یا استارت ویندوز ۱۰ سنجاق کنید و در حالی که به مرور شبکه‌های اجتماعی می‌پردازید غذا سفارش دهید و در یک مکالمه‌ی کنفرانسی شرکت کنید و همه این‌ها بدون حتی برداشتن گوشی امکان پذیر است.

کوپرتینویی‌ها می‌گویند کاربران گلکسی نوت ۲۰ قادر به اجرای یک اپلیکیشن واحد هستند و آن‌ها در تلاش‌اند تا بتوانند قابلیت مولتی تسکینگ را تا پایان سال جاری به برنامه‌ی your phone اضافه کنند. اتصال به رایانه‌ی شخصی به راحتی و با یک ضربه در قسمت تنظیمات سریع در گوشی هوشمند صورت می‌پذیرد. هنوز جزییاتی از عرضه‌ی این ویژگی برای گوشی‌های غیر سامسونگی منتشر نشده است. اهالی کوپرتینو ادعا می‌کنند که همه این ها در ارتباط با بهره‌وری و دسترسی دائمی است و همینطور این ویژگی از قابلیت یکپارچگی مک او اس و iOS نیز فراتر است. 

در پایان گفتنی است که این تنها همکاری سامسونگ با مایکروسافت نیست. گلکسی نوت ۲۰ با سرویس بازی ایکس کلود مایکروسافت سازگار خواهد بود، به طوری که برخی از خریداران این گوشی هوشمند از سه ماه اشتراک رایگان این سرویس بهره‌مند خواهند شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)