خانهاخبار
هر آنچه در رویداد آنپکد 2020 سامسونگ معرفی شد

هر آنچه در رویداد آنپکد 2020 سامسونگ معرفی شد

در آخرین رویداد Unpacked سامسونگ، 5 محصول معرفی شدند.
۱۳۹۹/۵/۱۶

 

image

 

 

 

سامسونگ در تاریخ 15 مرداد (5 آگوست) طی یک رویداد مجازی از محصولات: Galaxy Note 20 Series, Galaxy Z Fold 2, Galaxy Tab S7, Galaxy Buds Live و Galaxy Watch 3 رونمایی کرد.

در این نوشتار جزئیات بیشتری از محصولات معرفی‌شده را با یکدیگر بررسی می­کنیم.

image

 

 

Galaxy Note 20

پس از ماه‌ها انتظار نوت 20 و نوت 20 آلترا معرفی شدند و اولین تفاوت آن‌ها که دوست داریم با شما به اشتراک بگذاریم پشتیبانی از 5G است. همانطور که انتظار می‌رفت نوت 20 آلترا برای کاربرانی ساخته‌شده که خواستار نهایت قدرت هنگام کار با اسمارتفون خود هستند و نوت 20 برای افرادی مناسب است که با گوشی خود زیاد کار می‌کنند و علاقه‌مند به S Pen و ویژگی‌های برتر دوربینی سامسونگ هستند.

مستحکم و مستطیلی اما دلربا. گوشی‌های نوت در مقایسه با گوشی‌های سری S خطوط و زوایای متفاوتی را در طراحی به وجود آورده‌اند. نوت 20 و نوت 20 آلترا دارای استایل معاصر و پریمیوم هستند – آلترا دارای پنل‌های شیشه‌ای است اما پنل پشتی به‌صورت مات رنگ‌شده است و نوت 20 پوشیده از پلی‌کربنات است که حس شیشه مات را القاء می‌کند. هر دو حاشیه‌های بسیار اندکی در اطراف نمایشگر دارند و ماژول دوربین در پنل پشتی هر نگاهی را به‌سوی خود جلب می‌کند.

image

 

سامسونگ در بحث رنگ نوت 20 نسبت به نسخه‌های 2019 که Aurora براق بودند، بالغ‌تر عمل کرده است. Note 20 Ultra در رنگ‌های مشکی، سفید و برنز عرضه خواهد شد که مطمئناً رنگ جدید برنزی محبوب‌ترین خواهدبود. Note 20 با همان رنگ برنزی زیبا، سبز چشم‌نواز و خاکستری راهی بازار خواهد شد.

نوت 20 آلترا تنها در نسخه 5G عرضه می‌شود و نوت 20 نسخه­‌ای دارد که از این استاندارد پشتیبانی نمی‌کند. اصلی‌ترین تفاوت بین Note 20 و Note 20 Ultra ابعاد نمایشگر است که به ترتیب دارای نمایشگرهای 6.7 اینچی (60هرتزی) و 6.9 اینچی (120 هرتز داینامیک) هستند. نوت 20 آلترا یک نمایشگر لبه‌دار در پنل جلویی دارد و نوت 20 نمایشگر فلت جذابی دارد و کسانی که علاقه‌ای به نمایشگر خمیده ندارند می‌توانند از آن لذت ببرند.

هر دو دارای پنل‌های AMOLED هستند اما در بحث رزولوشن،  نوت 20 آلترا نمایشگر 1440*3200 WQHD+ با چگالی 511 PPI دارد.

نوت 20 هم پنل 1080*2400 FHD+ دارد. 393 پیکسل در هر اینچ.

اما رزولوشن بحث ما نیست بلکه نرخ تازهسازی است و تنها نوت 20 آلترا دارای refresh rate بسیار بالا است. نمایشگر AMOLED آلترا نرخ تازه‌سازی داینامیک 120 هرتزی دارد درحالی‌که این عدد برای گلکسی نوت 20 به 60 هرتز می‌رسد.

image

 

در مرکز  بالای نمایشگر هر دو گوشی یک حفره برای دوربین سلفی در نظر گفته‌شده است، طرحی که اکنون بدان آشنا هستیم.

گلکسی نوت همیشه ازنظر مشخصات فنی برترین بوده است. نوت 20 آلترا قدرتمندترین نوتی است که قرار است وارد عرصه رقابت شود. پردازنده 8 هسته‌ای  3 گیگاهرتزی ساختار 7 نانومتری و رم 8 یا 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی تا 512 گیگابایتی ضمن امکان پشتیبانی از کارت حافظه. گلکسی نوت 20 پردازنده 8 هسته‌ای 2.7 گیگاهرتزی، چیپست 7 نانومتری، 8 گیگابایت رم و حافظه 128/256 گیگابایتی دارد.

هر دو گلکسی نوت 20 و نوت 20 آلترا از 5G پشتیبانی می‌کنند اما بسته به بازار و موقعیت شاید مدل‌های 4G در دسترس شما باشند. نوت 20 آلترا 4G مجهز به رم 8 گیگابایتی و 3 گزینه  برای حافظه وجود دارد و شرایط برای نوت 20 4G بهتر است چراکه رم 8 گیگابایتی و حافظه 256 گیگابایتی دارد.

نوت 20 آلترا دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی دارد.  یکی از ویژگی‌های دوربین نوت 20 دستیابی به زوم اپتیکال 5 برابری است. با به‌کارگیری برخی بهبودهای نرم‌افزاری زوم 50 برابری با رزولوشن بسیار بالا نیز ممکن است.

ضبط ویدئو در هر دو مدل باکیفیت 8K و 24 فریم بر ثانیه امکان‌پذیر است.

image

 

از S Pen سری نوت غافل نشویم که نوشتار و طراحی بر روی گوشی را ممکن کرده است. ژیروسکوپ  و سنسورهای سرعت بخش عملکرد حساسیت این قلم را به 8 میلی‌ثانیه ارتقا داده‌اند.

دارندگان نوت 20 جزء اولین افرادی هستند که Xbox Game Pass را دریافت می‌کنند و می‌توانند از بازی در xCloud لذت ببرند.

Galaxy Note 20 و Note 20 Ultra 21 آگوست عرضه خواهند شد – قیمت نوت 20 از 999 دلار و نوت 20 آلترا از 1299 دلار آغاز می‌شود.

 

 

 

Galaxy Z Fold 2

سامسونگ پس از عرضه گلکسی فولد به تجربیاتی دست یافت و زد فولد 2 را عرضه کرد که از هر نظر نسبت به نسخه قبلی بهبود پیداکرده است.

image

 

طراحی ابتدایی مانند نسخه اصلی است، دیوایسی که همچون یک کتاب باز می‌شود و یک نمایشگر بزرگ نمایشگر 6.2 اینچی همراه با یک حفره برای سلفی پدیدار می‌شود. در بخش پشتی یک ماژول دوربین زیبا قرار دارد که 3 دوربین از 5 دوربین این دیوایس را در خود جای‌داده است. سامسونگ بیشتر اطلاعات پیرامون این محصول را برای اول سپتامبر نگه‌داشته است اما چنان‌که دیروز متوجه شدیم مجهز به آخرین و عالی‌ترین نسخه از پردازنده‌های کوالکام یعنی اسنپدراگون 865 پلاس است.


 

این پردازنده در کنار رم LPDDR5 12 گیگابایتی و حافظه 256 گیگابایتی و UFS 3.1 نیروی این دیوایس چشم‌نواز را تأمین خواهد کرد.

image

 

البته که این دیوایس سریع قابلیت پشتیبانی از 5G دارد.

حجم باتری 4500 میلی‌آمپر است که برای دو نمایشگر با کیفت بالا خیلی قابل‌اعتماد به نظر نمی‌رسد.

image

 

پرچم‌داری که دوربین‌های فوق‌العاده نداشته باشد جزء بازی نیست. دوربین اصلی 12 مگاپیکسل با تثبیت‌کننده اپتیکال و اتوفوکوس است. سنسور 64 مگاپیکسلی برای دوربین تله فوتو در نظر گرفته‌شده است و یک لنز 12 مگاپیکسلی برای دوربین فوق عریض.

دوربین سلفی هم 10 مگاپیکسل است.

image

 

در مراسم روز گذشته قیمت این دیوایس اعلام نشد و به اول سپتامبر موکول شد.

 

 

Samsung Galaxy Tab S7+: اولین تبلت  5G  با نمایشگر AMOLED 120 هرتزی

سامسونگ دیوایسی را معرفی کرد که خانواده Apple iPad را به چالش بکشد..

image

 

Tab S7+ یک پرچم‌دار واقعی است. طراحی زیبا آن را به یک دیوایس خیره‌کننده تبدیل کرده است. نمایشگر 12.4 اینچی AMOLED که از نرخ تازه‌سازی 120 هرتز پشتیبانی می‌کند. اولین تبلت با نمایشگر AMOLED و این نرخ تازه‌سازی، البته Ipad Pro از این نرخ تازه‌سازی پشتیبانی می‌کند اما نمایشگر این لاین‌آپ LCD است.

پردازنده اسنپدراگون 865 پلاس، رم 6 یا 8 گیگابایتی بسته به نوع حافظه انتخابی شما هر کاری را ممکن می‌سازد. با پشتیبانی از 5G دومین تبلت سامسونگ است که از این استاندارد پشتیبانی می‌کند . باتری 10.090 میلی‌آمپری  و شارژ سریع 45 واتی نظر هر کاربری را به خود جلب می‌کند.

Tab S7+ هم مجهز به S Pen است و نمایشگر آن از نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی پشتیبانی می‌کند. البته Air Actions هم از دیگر ویژگی‌های این تبلت است.

Samsung Galaxy Tab S7+

Specs

Display

12.4", 2800 x 1752, sAMOLED 120Hz 

Processor

Qualcomm Snapdragon 865 Plus 

Memory

6GB RAM + 128GB storage / 8GB + 256GB storage, microSD card slot 

Camera

13MP main + 5MP ultra-wide, 8MP front-facing camera

Battery 

10,090mAh, 45W Super Fast charging 

Biometrics

In-display fingerprint, Face recognition

Connectivity

5G + LTE + Wi-Fi 6, Bluetooth 5

Other features and functions

Bluetooth S Pen, DeX Mode, Android 10 with OneUI 2.5, Quad AKG speakers

Dimensions and weight

285 x 185 x 5.7mm, 575gr 

Colors

Mystic Black, Mystic Silver, Mystic Bronze

 

 

Tab S7

 دارای نمایشگر 11 اینچی LCD  است و یک دیوایس کامپکت است. نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی دارد و همچون نسخه بزرگ‌تر خود تجربه کاربری بسیار  لذتبخشی دارد.

Samsung Galaxy Tab S7

Specs

Display

11", 2560 x 1600, TFT LCD, 120Hz 

Processor

Qualcomm Snapdragon 865 Plus 

Memory

6GB RAM + 128GB storage / 8GB + 256GB storage, microSD card slot 

Camera

13MP main + 5MP ultra-wide, 8MP front-facing camera

Battery 

8,000mAh, 45W Super Fast charging 

Biometrics

In-display fingerprint, Face recognition

Connectivity

5G-only/LTE-only/Wi-Fi 6-only, Bluetooth 5

Other features and functions

Bluetooth S Pen, DeX Mode, Android 10 with OneUI 2.5, Quad AKG speakers

Dimensions and weight

253.8 x 165.3 x 6.3mm, 498/500/502gr 

Colors

Mystic Black, Mystic Silver, Mystic Bronze

 

 

 

Samsung Galaxy Buds Live

ایربادهای واقعاً بی‌سیم سامسونگ تجربه صوتی بی‌نظیری برای شما به ارمغان می‌آورد و شبیه هیچ‌یک از نمونه‌های موجود در بازار نیست.

image

 

گذشته از طراحی لوبیاشکل، برای مصرف کل روز راحت است و قابلیت شارژ کیس و active noise cancelling دارد. قابلیت پشتیبانی از ژست‌های حرکتی مثل یک ضربه تا اجرا یا متوقف کردن موسیقی، دو بار ضربه تا پرش به موسیقی بعدی و سه ضربه برای برگشت به موسیقی قبلی.

در 3 رنگ درخشان سفید، مشکی و برنزی روانه بازار خواهد شد.

ایربادهای جدید سامسونگ توسط AKG تیون شده‌اند و صدایی زنده و فضاگیر هدیه این کمپانی کره‌ای به شماست.

3 میکروفون داخلی و یونیت voice pick up در بادز لایو باعث می‌شود صدای پس‌زمینه کاهش یابد و تمرکز معطوف به منبع صدای کاربر باشد.

image

 

حذف‌کننده صداهای محیط بادز لایو، صدای پس‌زمینه low band را به زیر 700 هرتز کاهش می‌دهد مانند صدای اتوبوس‌ها و قطارها اما همچنان کاربر قادر است صداهای مهم را بشنود.

درصورتی‌که یکی از اسمارتفون های سامسونگ را دارید می‌توانید آن را با بادز لایو sync کنید تا بدان دستور دهید و یا سؤال بپرسید و استفاده از آن را کاملاً بدون دست ممکن سازید.

یکی از ویژگی‌های جذاب بادز لایو امکان به اشتراک‌گذاری موسیقی با Buds دوست شماست تا از یک موسیقی هم‌زمان لذت ببرید.

image

 

سامسونگ ادعا می‌کند که ایربادها با یک‌بار شارژ کامل بدون کیس خود تا 6 ساعت و یا 21 ساعت همراه با کیس دوام دارند . در صورتی active noise cancelling و بیکسبی فعال باشند زمان تقریبی به 5.5 و 20 ساعت کاهش می‌یابد. درصورتی‌که این دو فیچر غیرفعال باشند بادز بدون کیس 8 ساعت و با کیس 29 ساعت در خدمت خواهند بود.

گلکسی بادز لایو از بلوتوث 5 برای ارتباط با تلفن و تبلت شما استفاده می‌کند .

image

 

استاندارد مقاومت در برابر آب این محصول IPX2 است که تنها توانایی مقاومت در برابر قطرات عرق هنگام ورزش کردن دارد و برای استفاده زیر باران اصلاً مناسب نیست.

Buds Live از 6 آگوست با قیمت 169.99 دلار امکان سفارش دارند.

 

Samsung Galaxy Watch 3

دیگر از شنیدن شایعات پیرامون این محصول خسته شده‌ایم و حال که به‌صورت رسمی عرضه‌شده است واقعاً ارزش انتظار داشت.

image

 

طراحی این نسخه به گلکسی واچ اصلی وفادار است و همچنان حاشیه چرخان خود را حفظ کرده است.

Galaxy Watch 3 14% باریک‌تر ، 8% کوچک‌تر و 15% سبک‌تر است درحالی‌که نسبت به نسخه قبلی خود نمایشگر بزرگ‌تری دارد.

بدنه این ساعت از استیل ضدزنگ ساخته‌شده است اما برای کسانی که بهتر از آن را می‌خواهند می‌توانند نسخه تیتانیومی را سفارش دهند.

در دو سایز 45 و 41 میلی‌متری و سه رنگ مشکی، نقره‌ای و برنزی عرضه خواهد شد.

از ویژگی‌ها می‌توان به نمایه‌های بیشمار ساعت اشاره کرد که در Galaxy Store بیش از 80 هزار نمایه وجود دارد و اگر آن‌ها را دوست نداشتید می‌توانید خودتان یک نمایه خلق کنید.

ضمن ره‌گیری ضربان قلب توانایی ترکینگ اکسیژن خون، فشارخون و الکتروکاردیوگرام دارد.

image

 

ویژگی جذاب این ساعت Fall detection است که اگر حس کند شما سقوط کرده‌اید و کاری نمی‌توانید انجام دهید به مخاطبینی که از قبل انتخاب کرده‌اید یک هشدار می‌فرستد.

توانایی پشتیبانی از دو ژست حرکتی هم دارد:

مشت کردن دست: پذیرفتن تماس

چرخش مچ: متوقف کردن آلارم ها و رد کردن تماس‌ها.

image

 

گلکسی واچ 3 نسخه بلوتوثی در اندازه 41 میلی‌متری 329 دلار و در اندازه 45 میلی‌متری 399 دلار قیمت دارد. قیمت نسخه LTE برای مدل کوچک‌تر 449 دلار است و نسخه بزرگ‌تر آن 479 دلار قیمت دارد. ارسال این محصول از 6 اگوست آغاز می‌شود.

image

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)