خانهاخبار
انتشار آپدیت‌های بزرگ اندروید برای پرچمداران سامسونگ تا 3 سال ارتقا یافت

انتشار آپدیت‌های بزرگ اندروید برای پرچمداران سامسونگ تا 3 سال ارتقا یافت

غول بزرگ کره‌ای دیشب در مراسم رونمایی از سری گلکسی نوت 20 اعلام کرد که سه نسخه بزرگ اندروید را برای پرچمدارانش منتشر می‌کند.
۱۳۹۹/۵/۱۶

گوگل در مراسم معرفی پرچمداران پیکسل به خریداران این محصولات تضمین می‌دهد که آپدیت‌های بزرگ اندروید تا ۳ سال در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد، در حالی که وان پلاس و نوکیا فقط تا دو سال از گوشی‌های مهم خود پشتیبانی می‌کنند. پیش از این سامسونگ هم مثل نوکیا و وان پلاس عمل می‌کرد، اما این شرکت دیشب اعلام کرد که رویکردی مشابه گوگل را در پیش می‌گیرد و تا سه سال آپدیت‌های بزرگ را برای محصولات پرچمدارش منتشر می‌کند.

تمام پرچمداران از زمان گلکسی S10

سامسونگ دیشب تایید کرد که خانواده گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی زد فولد ۲ سه نسخه بزرگ بعدی از سیستم عامل اندروید را دریافت خواهند کرد. این یعنی دریافت اندروید ۱۱، اندروید ۱۲ و اندروید ۱۳ برای این محصولات تضمین‌شده است. این تصمیم حتی می‌تواند عرضه اندروید ۱۴ را برای گلکسی نوت ۲۰ بیمه کند. اگر گوگل اندروید ۱۴ را تا پیش از معرفی پرچمدار آتی سری نوت در تابستان سال ۲۰۲۳ منتشر کند، سامسونگ می‌تواند آپدیت آن را در اختیاران پرچمدارانش بگذارد.

ولی ماجرا به همین‌جا ختم نمی‌شود. خریداران سری گلکسی اس ۲۰ و گلکسی زد فلیپ هم تحت پوشش این استراتژی قرار می‌گیرند؛ یعنی آن‌ها هم تا اندروید ۱۳ در زیر چتر آپدیت‌های اصلی اندروید سامسونگ قرار خواهند گرفت. افزون بر این، سامسونگ پرچمدار سال گذشته خود را فراموش نکرده و قرار است آپدیت اندروید ۱۱ و اندروید ۱۲ برای سری گلکسی اس ۱۰، گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی فولد منتشر شود تا پشتیبانی سه ساله برای آن‌ها هم لحاظ شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

مهرشاد

۱۳۹۹/۵/۱۸
چرا مطالب درست رو بیان نمکنید وان پلاس خیلی قبل از گوگل هم سه اپدیت ببزرگ به پرچمدار هاش داده وان پلاس 3 و 3 تی از اندروید 6 تا اندروید 9 رو دریافت کردن

Hamidreza

۱۳۹۹/۵/۱۷
زحمت کشیدید بد نیست مقداری از اپل یاد بگیرید بدون منت ۶ اس امثال هم آپدیت میگیره، خسته نباشید

رضا گودرزی

۱۳۹۹/۵/۱۷
در صورتی که سامسونگ این موضوع رو برای پرچم دارهاش عملی کنه، بی شک در دنیای اندروید بی رقیب میشه.

علی

۱۳۹۹/۵/۱۶
در برابر 6 سال آپدیت اپل خنده داره
الان iphone 6s سال 2015 تا به الان ios 14 در سال 2020 گرفت و هنوز پشتیبانی میشه !!!1

امیر

۱۳۹۹/۵/۱۶
برای میان رده ها هم این قاعده سه ساله اجرا میشه یا فقط برای پرچمدار هاست ؟