خانهاخبار
فیلر شیلر، مدیر بازاریابی اپل، جای خود را به گرگ جازویاک داد

فیلر شیلر، مدیر بازاریابی اپل، جای خود را به گرگ جازویاک داد

مدیر بازاریابی کهنه‌کار اپل که معمولا او را در رویدادهای این شرکت می‌دیدیم، جای خود را به گرگ جازویاک داد تا زمان بیشتری را با خانواده و دوستانش بگذارند.
۱۳۹۹/۵/۱۶

مدیر بازاریابی جهانی اپل، فیل شیلر، به‌زودی اپل را ترک می‌کند و جای خود را به گرگ جازویاک می‌دهد. شیلر همچنان به همکاری با اپل در حوزه اپ استور و رویدادهای این شرکت ادامه خواهد داد، اما دیگر مدیر بازاریابی کوپرتینویی‌ها نخواهد بود. این شرکت می‌گوید شیلر «یاور اپل» باقی می‌ماند.

تیم کوک در بیانیه جدید اپل می‌گوید هیجان‌زده است تا با جازویاک کار کند و در تجربیات بی‌نظیر وی شکی ندارد. مدیرعامل اپل گفت:

فیل کمک کرد تا اپل به شرکتی تبدیل شود که امروز می‌بینید. تلاش‌های او گسترده، بی‌شمار و عمیق هستند. [شیلر] در نقش جدید خود به همکاری با شرکت ادامه می‌دهد و همفکری‌هایش مانند سال‌های گذشته همراه اپل خواهد بود. سال‌ها تجربه جاز در حوزه مدیریت بازاریابی محصولات او را به‌عنوان گزینه‌ای ایده‌آل برای این نقش جدید تبدیل می‌کند و باعث می‌شود مطمئن باشیم که این گذار در خلال چنین دوره مهم و پرهیجانی به‌شکل مناسب رخ دهد. از این‌که کل تیم اجرایی ما می‌تواند از مشارکت، ایده‌پردازی و انرژی او بهره‌مند شود، هیجان‌زده‌ام.

فیل شیلر گفت مادامی که اپل بخواهد او به همکاری با این شرکت ادامه می‌دهد، با این حال اذعان داشت که می‌خواهد وقت بیشتری را با خانواده و دوستانش بگذارد و به پروژه‌های شخصی خود بپردازد. عنوان جدید او در کوپرتینو «یاور اپل» خواهد بود. این شرکت به‌راحتی همکاری خود را با مدیران ارشدش قطع نمی‌کند، ولی در چند سال اخیر شاهد تغییرات بزرگ در تیم اجرایی آن‌ها بوده‌ایم. حالا در کنار جانی آیو، استیو داولینگ و آنجلا آرندتز باید نام فیل شیلر را هم اضافه کنیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)