خانهاخبار
گلکسی واچ 3 با قابلیت‌های جدید در دو نسخه معرفی شد

گلکسی واچ 3 با قابلیت‌های جدید در دو نسخه معرفی شد

محصول پوشیدنی دیگری که سامسونگ امروز در مراسم آنپکد معرفی کرد گلگسی واچ 3 بود که به قابلیت‌های جدیدی مثل پایش سطح اکسیژن خون، فشار خون و ECG مجهز شده است.
۱۳۹۹/۵/۱۵

مراسم پرهیجان سامسونگ ادامه دارد و حالا نوبت به ساعت هوشمند جدید این شرکت رسیده است. گلکسی واچ ۳ محصولی دنباله‌رو نسل اول گلکسی واچ است که می‌تواند سطح اکسیژن خون (SpO2) را پایش کرده، فشار خون را بگیرد و ECG یا نوار قلب را در اختیار شما بگذارد. در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید.

image

ساعت هوشمند جدید سامسونگ در دو اندازه ۴۵ و ۴۱ میلی‌متری عرضه می‌شود. این دو دستگاه به‌ترتیب نمایشگرهای ۱.۴ و ۱.۲ اینچی دارند. پنل آن‌ها از نوع سوپر امولد با رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل و محافظ گوریلا گلس DX است. حاشیه اطراف نمایشگر این محصول قابل چرخاندن است و برای کنترل رابط کاربری به کار می‌رود.

در داخل گلکسی واچ ۳ پردازنده‌ای به‌نام اگزینوس ۹۱۱۰ قرار گرفته که دو هسته دارد و با سرعت ۱.۱۵ گیگاهرتز کار می‌کند. این سری با ۱ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود و نسخه‌هایی با پشتیبانی از LTE و eSIM هم خواهد داشت.

image

گلکسی واچ ۳ با استاندارد IP68 در برابر آب و گردوغبار مقاوم است و توانسته استاندارد دوام MIL-STD-810G را کسب کند. باتری مدل ۴۱ میلی‌متری ۲۴۷ میلی‌آمپر ساعت و باتری مدل ۴۵ میلی‌متری ۳۴۰ میلی‌آمپر ساعت است. سامسونگ همچنان از سیستم عامل اختصاصی خودش یعنی Tizen 5.5 استفاده می‌کند. این شرکت تایید کرده که اگرچه ساعت آن‌ها با قابلیت پایش سطح اکسیژن خون عرضه می‌شود ولی این قابلیت تا ادامه سال در دسترس قرار نخواهد گرفت. قابلیت‌های فشار خون و ECG هم بسته به بازار هدف و مجوز مراجع پزشکی برای دستگاه‌ها فعال یا غیرفعال می‌شوند.

image

کره‌ای‌ها می‌گویند این دستگاه بهترین همراه برای فعالیت‌های ورزشی شماست. سامسونگ نرم‌افزار گلکسی واچ ۳ را طوری طراحی کرده که به شما بازخورد لحظه‌ای بدهد و برای دویدن تحلیل آنی داشته باشید (این قابلیت در دنباله سال در دسترس قرار می‌گیرد). وضعیت سلامت قلب کاربر توسط سیستم‌های مثل Vo2 Max مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و به اطلاع‌تان می‌رسد. یکی از قابلیت‌هایی که سامسونگ به آن افتخار می‌کند، مدیریت خواب است. این ویژگی جدید نیست، اما گلکسی واچ ۳ نمرات جدیدی برای خواب شما تعیین می‌کند و اطلاعات دقیق‌تری را در مورد کیفیت خواب در اختیارتان می‌گذارد.

image

یکپارچگی دقیق گلکسی واچ ۳ با گلکسی نوت ۲۰ به این دستگاه اجازه پاسخگویی خودکار به پیام‌ها یا تصاویر را می‌دهد. علاوه بر این، جسچرهای برای این ساعت در نظر گرفته شده که برای مثال با کمک آن می‌توانید به تماس‌ها پاسخ دهید. این قابلیت از طریق اپلیکیشن Galaxy Wear قابل فعال و غیرفعال‌سازی است.

image

گلکسی واچ ۳ از فردا برای برخی از بازارهای منتخب در دسترس قرار می‌گیرد. با این حال عرضه جهانی آن در تاریخ ۳۱ مرداد انجام می‌شود. هر دو مدل Wifi و LTE + Wifi در نسخه برنزی عرضه می‌شوند. مدل ۴۱ میلی‌متری رنگ نقره‌ای هم خواهد داشت ولی مدل ۴۵ میلی‌متری از رنگ اضافه مشکی بهره‌مند می‌شود. این مدل همچنین در ادامه سال با نسخه ویژه تیتانیومی به بازار می‌آید. قیمت گلکسی واچ ۳ برای مدل کوچک از ۴۲۹ یورو و برای مدل بزرگ از ۴۵۹ یورو آغاز می‌شود. مدل‌های پایه این دستگاه فقط مجهز به وای فای هستند و برای استفاده از LTE باید روی هر مدل ۵۰ یورو بیشتر پول بدهید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)