خانهاخبار
ایرفون گلکسی بادز لایو با قابلیت حذف نویز فعال معرفی شد

ایرفون گلکسی بادز لایو با قابلیت حذف نویز فعال معرفی شد

هدست جدید سامسونگ گلکسی بادز لایو نام دارد که طراحی آن با همه محصولات موجود در بازار متفاوت است. این دستگاه از عمر باتری خوبی برخوردار است و با قابلیت ANC عرضه می‌شود.
۱۳۹۹/۵/۱۵

سامسونگ امروز در مراسم خود از ایرباد بی‌سیم جدید به نام گلکسی بادز لایو رونمایی کرد که از نظر طراحی متمایز از تمامی محصولات موجود در بازار است و البته از قابلیت حذف نویز فعال بهره می‌برد. این دستگاه وارد کانال گوش نمی‌شود و بیرون‌زدگی چندان زیادی ندارد. سامسونگ می‌گوید این طراحی کمک می‌کند تا ایرباد شما ظاهر طبیعی‌تری داشته باشد.

image

البته چون گلکسی بادز لایو داخل کانال گوش نمی‌رود و طراحی آن یکسان است، سامسونگ نگهدارنده‌ای در نظر گرفته که می‌تواند به گوشی‌ها وصل شده و پایداری آن را افزایش دهد. گلکسی بادز لایو در داخل بدنه خود درایور ۱۲ میلی‌متری صدا دارد و در بیرون از سه میکروفن استفاده می‌کند. این شرکت در محصول تازه خود از سیستمی به نام Voice Pickup Unit استفاده کرده که اجازه می‌دهد دو میکروفن موقعیت دهان کاربر را تشخیص داده و با تشخیص صدایی که از دهان شما به گوش می‌رسد، حذف نویز بهتری را به ارمغان بیاورد.

image

گلکسی بادز لایو همچنین از حالتی مخصوص بازی پشتیبانی می‌کند که تاخیر صدا را کاهش می‌دهد. این دستگاه با دستیار صوتی بیکسبی هم سازگار است. عمر باتری گلکسی بادز لایو با فعال‌سازی حذف نویز فعال حدود ۶ ساعت و با غیرفعال‌سازی آن حدود ۸ ساعت است. با کمک کیس شارژر می‌توانید این زمان را به‌ترتیب به ۲۱ و ۲۹ ساعت برسانید. این کیس از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و با ۵ دقیقه شارژ کردن گوشی‌ها می‌توانید ۱ ساعت آهنگ گوش کنید. کیس گلکسی بادز لایو با فناوری شارژ بی‌سیم Qi سازگار است.

image

وزن هر گوشی این دستگاه ۵.۶ گرم است و وزن کیس آن ۴۲ گرم اعلام شده؛ به همین صورت، گوشی‌ها و کیس گلکسی بادز لایو از باتری‌های ۶۰ و ۴۷۲ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کنند. در بخش بالایی خود ایرباد قسمتی برای کنترل‌های لمسی قرار گرفته و گلکسی بادز لایو با بلوتوث ۵.۰ می‌تواند ارتباطی سریع و پایدار را برای شما به وجود بیاورد.

image

این محصول از فردا وارد بازارهای منتخب سامسونگ شده و از ۳۱ مرداد به‌صورت جهانی عرضه می‌شود. گلکسی بادز لایو در رنگ‌های سفید، مشکی و برنزی به بازار می‌آید و قیمت آن ۱۶۹ دلار است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)