خانهاخبار
چیپست و باتری بزرگ گلکسی A42 5G از طریق گیک‌بنچ فاش شد

چیپست و باتری بزرگ گلکسی A42 5G از طریق گیک‌بنچ فاش شد

پلتفرم بنچمارک گیک‌بنچ اطلاعات تازه‌ای درباره گلکسی A42 5G با ما به اشتراک گذاشته است. حالا می‌دانیم که این گوشی چه پردازنده، گرافیک و حافظه‌ای دارد.
۱۳۹۹/۵/۱۶

سامسونگ به‌طور همزمان در حال کار روی چند تلفن هوشمند میان‌رده از جمله گلکسی M51 و گلکسی A42 است. ماه پیش در گزارشی اعلام شد که نسخه‌ای با پشتیبانی از 5G برای گلکسی A42 وجود دارد. حالا اطلاعات بیشتری درباره پردازنده و حافظه این گوشی منتشر شده است. بر اساس داده‌های موجود در بنچمارک گیک‌بنچ، گلکسی A42 5G با شماره مدل SM-A426B از چیپست اسنپدراگون ۶۹۰ و ۴ گیگابایت رم استفاده می‌کند. این دستگاه ظاهرا به اندروید ۱۰ مجهز است و در آزمون‌های تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای گیک‌بنچ به‌ترتیب نمرات ۶۱۵ و ۱۷۹۹ را به دست آورده است.

اسم مادربرد این تلفن هوشمند Lito است که در واقع اسم رمز اسنپدراگون 765G و اسنپدراگون 690 است. با این حال، شناسایی گرافیک آدرنو ۶۱۹ نشان می‌دهد که این گوشی از تراشه اسنپدراگون ۶۹۰ بهره می‌برد. تراشه مذکور با فرآیند ۸ نانومتری ساخته شده و از موج میلی‌متری 5G، وای‌فای ۶، بلوتوث ۵.۱، رم LPDDR4 و نمایشگرهای ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند.

باتری گلکسی A42 5G پیش‌تر در مرجع مجوزدهی کره جنوبی ظاهر شده بود و متوجه شدیم که ظرفیت آن ۵ هزار میلی‌آمپر ساعت است. میان‌رده جدید سامسونگ احتمالا با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در سال آینده میلادی معرفی می‌شود. با توجه به پشتیبانی از نسل پنجم به احتمال زیاد این گوشی را فقط در بازارهایی می‌بینیم که پوشش 5G دارند. پیش‌بینی می‌شود که A42 5G در رنگ‌های مشکی، خاکستری و سفید به بازار بیاید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)