خانهاخبار
کنفرانس توسعه دهندگان هواوی ماه آینده برگزار می‌شود

کنفرانس توسعه دهندگان هواوی ماه آینده برگزار می‌شود

هواوی تصمیم دارد تا در کنفرانس توسعه دهندگان که قرار است در ماه آینده برگزار شود، از EMUI 11 و HMS جدید رونمایی کند
۱۳۹۹/۵/۱۶

کنفرانس توسعه دهندگان امسال هواوی، ماه آینده بین ۱۰ تا ۱۲ برگزار خواهد شد. این اطلاعات امروز تسط غول فناوری چینی به تایید رسید و اعلام شد که بلیت‌های این رویداد نیز از فردا برای فروش در دسترس قرار می‌گیرد. هم‌چنین جزییات بیشتری درباره‌ی آنچه که انتظار می‌رود نیز منتشر شده است.

اطلاعات موجود در وبسایت هواوی، حکایت از این موضوع دارند که نسخه‌ی جدید رابط کاربری هواوی یعنی EMUI 11 معرفی خواهد شد. همچنین هارمونی او اس ۲ و کیت‌های جدید برای توسعه‌ی هسته‌ی HMS نیز رونمایی خواهد شد. چندروز پیش هواوی از موتور واقعیت افزوده‌ی خود؛ که در واقع روی هسته‌ی واقعیت افزوده‌ی گوگل سوار شده است، پرده برداری کرد. همچنین از کیت گرافیکی رایانه‌ای هواوی خبر داد که قابلیت رندر سه بعدی بهتری را به دستگاه‌هایی که از پردازنده‌ی کرین بهره می‌برند، می‌بخشد. سایر کیت‌ها نیز عبارتنداز: کیت صوتی، کیت عکس برداری، کیت ویدیو و شتاب دهنده.

image

دنیای فناوری بسیار مشتاق است تا ببیند که چه ویژگی‌هایی با EMUI 11 به گوشی‌ها و تبلت‌های این شرکت افزوده می‌شود. در ابتدا عنوان شده بود که HarmonyOS 2.0 در کنفرانس توسعه دهندگان رونمایی نمی‌شود اما با پیگیری‌های رسانه‌ی خبری Gizmochina معلوم شده که این اتفاق ماه آینده خواهد افتاد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)