خانهاخبار
ویدئویی جدید، تفاوت مدل‌های گلکسی نوت 20 را مشخص کرد

ویدئویی جدید، تفاوت مدل‌های گلکسی نوت 20 را مشخص کرد

Galaxy Note 20 سامسونگ امشب به صورت رسمای معرفی می‌شود.
۱۳۹۹/۵/۱۵

در حالی که تنها چند ساعت تا رونمایی از گلکسی نوت 20 باقی مانده است، ویدئویی جدید منتشر شده که تفاوت مدل‌های مختلف این محصول را به ما یادآور می‌شود. تقریبا تمامی چیزها در مورد این دو محصول جدید با توجه به شایعات و تصاویری که تا به حال منتشر شده، مشخص و واضح است.

حال ایوان بلس، افشاگر سرشناس اسرار شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی با انتشار ویدئویی از این محصول که تحت قرارداد با اپراتور AT&T آمریکا بوده است، موارد دیگری را با ما به اشتراک گذاشته است.

در این ویدئو به وضوح این امر را متوجه می‌شویم که مدل ارسال شده بهکشور آمریکا، با آخرین نسخه از چیپست کمپانی کوالکام همراه است که مطمئنا خریداران این محصول، از چنین موضوعی شدیدا خوشحال خواهند شد. چرا که بنچمارک‌های منتشر شده تا حال، از تفاوت‌های فاحش میان Snapdragon 865 و اگزینوس 990 سخن گفته‌اند.

در این ویدئو همچنین می‌بینیم که تنها مدل اولترا گلکسی نوت 20 به پنل LTPO با نرخ رفرش 120 هرتزی مجهز است و اثری از این قابلیت روی نوت 20 دیده نمی‌شود. همچنین در مدل اولترا شاهد دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی هستیم که برای مدل معمولی، لنز 64 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی در نظر گرفته شده است.

سایر مشخصات سخت‌افزاری این دو محصول که پیش‌تر لو رفته بود و در این ویدئو شاهد تأیید آن ها هستیم عبارت است از:

  • قلم S Pen بهبود یافته
  • باتری 4300 میلی آمپر ساعتی برای نوت 20 و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی برای مدل اولترا

اپلیکیشن Note در محصولات جدید سامسونگ نسبت به گذشته هوشمند‌تر شده و از سینک در لحظه، ضبط صدا و فایل‌های PDF نیز پشتیبانی خواهد کرد.

گلکسی نوت 20 در رنگ‌های Mystic Green، Mystic Gray و Mystic Bronze عرضه خواهد شد و برای مدل اولترا، رنگ‌های Mystic Black، Mystic White و Mystic Bronze در نظر گرفته شده است.

از لحاظ قیمت، نسخه 5G نوت 20 با قیمت 1049 یورو و نسخه 5G نوت 20 اولترا با قیمت 1349 یورو در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

امشب با پوشش زنده این رویداد با جی اس ام همراه باشید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)