خانهاخبار
ویوو S7 5G با اسنپدراگون 765G و دوربین سلفی 44 مگاپیکسلی معرفی شد

ویوو S7 5G با اسنپدراگون 765G و دوربین سلفی 44 مگاپیکسلی معرفی شد

ویوو امروز از تلفن هوشمند میان‌رده‌ای به نام S7 5G رونمایی کرد که نمایشگری 6.44 اینچی دارد. این دستگاه با پشتیبانی از 5G و قیمت مناسبی عرضه می‌شود.
۱۳۹۹/۵/۱۴

موبایل میان‌رده Vivo S7 5G سرانجام با چیپست اسنپدراگون 765G، دوربین عقب و جلوی ۶۴ و ۴۴ مگاپیکسلی و نمایشگر ۶.۴۴ اینچی معرفی شد. این دستگاه قابلیت‌های زیادی، به‌خصوص در بخش دوربین، دارد؛ پس با جی‌اس‌ام همراه باشید تا نگاهی به این تلفن هوشمند بیندازیم.

همان‌طور که گفتیم، ویوو S7 5G نمایشگری ۶.۴۴ اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل و نسبت تصویر ۲۰:۹ دارد. این نمایشگر از HDR پشتیبانی می‌کند و ۹۸.۵ درصد از طیف رنگی NTSC را پوشش می‌دهد. زیر این پنل حسگر اثر انگشت قرار دارد.

image

در بالای صفحه نمایش دستگاه دو دوربین سلفی قرار گرفته که لنز اصلی آن سنسوری ۴۴ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار و دیافراگم f/2.0 است. این دوربین می‌تواند فیلم‌برداری 4K را روی نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه انجام دهد. لنز ثانویه سلفی یک سنسور فوق عریض ۸ مگاپیکسلی است که میدان دید ۱۰۵ درجه‌ای را به ارمغان می‌آورد.

image

در قاب عقب Vivo S7 5G دوربین سه‌گانه‌ای دیده می‌شود که لنز اصلی آن ۶۴ مگاپیکسلی است. این لنز از لرزشگیر الکترونیکی و حالت عکاسی شبانه پشتیبانی می‌کند. نرم‌افزار ویوو اجازه می‌دهد که به‌صورت همزمان (با تقسیم صفحه) با دوربین عقب و جلو فیلم‌برداری داشته باشید. لنز ثانویه عقب یک سنسور فوق عریض ۸ مگاپیکسلی است که به‌عنوان لنز ماکرو هم عمل می‌کند. در نهایت یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی هم وجود دارد.

image

ویوو S7 5G از چیپست اسنپدراگون 765G کوآلکام استفاده می‌کند و همراه آن ۸ گیگابایت رم LPDDR4X و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.1 دارد. متاسفانه این گوشی از کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کند. ویوو S7 5G انرژی خود را از یک باتری ۴ هزار میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند که با شارژ سریع ۳۳ واتی سازگار است. موبایل جدید ویوو جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون ندارد.

image

از ویژگی‌های ارتباطی این دستگاه می‌توانیم به 5G، وای‌فای دوبانده، بلوتوث ۵.۱، ان‌اف‌سی، aptX HD و LDAC اشاره کنیم. ویوو S7 5G در سه رنگ عرضه می‌شود که جذاب‌ترین آن‌ها Monet نام دارد و تلفیقی از طیف‌های آبی و بنفش است. ضخامت این گوشی ۷.۳۹ میلی‌متر و وزن آن ۱۷۰ گرم است.

ویوو موبایل جدید خود را از ۱۸ مرداد وارد بازار چین می‌کند و قیمت مدل پایه آن ۴۰۰ دلار در نظر گرفته شده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)