خانهاخبار
تماشا کنید: سرفیس دو مایکروسافت چاپ شده با پرینتر سه بعدی

تماشا کنید: سرفیس دو مایکروسافت چاپ شده با پرینتر سه بعدی

یک شخص خلاق با پرینتر سه بعدی خود، Surface Duo مایکروسافت را تولید کرده است.
۱۳۹۹/۵/۱۷

محصول جدید مایکروسافت با نام سرفیس دو که از نمایشگر دوگانه برخوردار است، احتمالا در ماه جاری میلادی (آگوست) به صورت رسمی معرفی و وارد بازار می‌شود. در حالی که ردموندی‌ها قصد داشتند تا این محصول را پیش از گلکسی زد فولد 2 سامسونگ رونمایی کنند، اما متأسفانه چنین اتفاقی رخ نداد و دو روز آینده، یعنی چهارشنبه پنجم آگوست مصادف با پانزدهم مرداد ماه شاهد رویداد Unpacked سامسونگ و معرفی Galaxy Z Fold 2 خواهیم بود.

سرفیس دو مایکروسافت از دو نمایشگر 5.6 اینچی آمولد بهره می‌برد که از رزولوشن 1800 × 1350 پیکسلی برخوردار است. لولای انقلابی و 360 درجه این محصول در بین دو نمایشگر قرار گرفته و در هنگام قرارگیری آن در وضعیت 180 درجه، دو نمایشگر دستگاه در کنار یکدیگر قرار گرفته و با یک تبلت 8.3 اینچی روبرو خواهیم بود.

image

 

قدرت سخت‌افزاری این محصول توسط چیپست اسنپدراگون 855 و شش گیگابایت رم تأمین می‌شود و کاربرانی که تمایل به خرید این محصول دارند، می‌توانند آن را با حافظه داخلی 64، 128 و 256 گیگابایتی سفارش دهند. دوربین تک 11 مگاپیکسلی این محصول، نقش دوربین اصلی و دوربین سلفی را به صورت همزمان بازی می‌کند. این محصول به صورت پیش فرض با نسخه دهم سیستم عامل اندروید در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت و به زودی، بروزرسانی اندروید 11 نیز برای آن عرضه خواهد شد. مسئولیت تأمین توان کلیه قطعات سخت‌افزاری یاد شده نیز بر دوش باتری 3460 میلی آمپر ساعتی گذاشته شده است.

image

 

بسیاری از افراد تمایل دارند تا سرفیس دو را در دستان خود گرفته و به این ترتیب با کاربردهای آن آشنا شوند. شخصی با نام Joshua The Son of Nun به تازگی در شبکه اجتماعی توییتر، ویدئویی را منتشر کرده که در آن، Surface Duo که با پرینتر سه بعدی چاپ شده است را می‌بینیم. مطمئنا انتظار روشن شدن و کار کردن این دستگاه را نخواهیم داشت، چرا که هیچ گونه قطعه الکترونیکی در آن استفاده نشده است.

در نخستین بار، او تنها دو نمایشگر اصلی را چاپ کرد و سپس آن ها را از طریق چسب به یکدیگر متصل کرد. اما با آپدیت کردن این طرح و پرینت کردن لولای اصلی توسط یک چاپگر رزین، این طرح چاپ شده هر چه بیشتر به محصول نهایی مایکروسافت شبیه شده است.

image

 

مهندسان مایکروسافت این محصول را در شاخه گجت‌های کاربردی قرار خواهند داد و قصد دارند تا با همکاری گوگل و بهینه‌سازی‌های لازم، تا آن جا که امکان دارد سیستم عامل اندروید را با نمایشگر دوگانه این محصول همگام‌سازی کنند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)