خانهاخبار
تصاویر جدیدی منتسب به موتورولا ریزر 2 منتشر شد

تصاویر جدیدی منتسب به موتورولا ریزر 2 منتشر شد

به‌تازگی تصاویری به سطح اینترنت راه پیدا کرده که می‌تواند مربوط به نسل بعدی ریزر موتورولا باشد.
۱۳۹۹/۵/۱۳

زمانی که موتورولا ریزر ۲۰۱۹ معرفی شد، سروصدای زیادی پیرامون این گوشی به وجود آمد. بسیاری فکر می‌کردند که ریزر ۲۰۱۹ به موفقیت نمی‌رسد، اما همه ما دیدیم که این گوشی در بسیاری از بازارها با استقبال خوبی روبرو شد. موتورولا اکنون در پی آن است که نسل بعدی ریزر را روانه بازار کند. به‌تازگی تصاویری منتسب به ریزر ۲ منتشر شده که در ادامه آن‌ها را مشاهد می‌کنید.

همان‌طور که می‌بینید نسل دوم ریزر گوشه‌های گردتری دارد و قاب آن نقره‌ای است. ولی صرف‌نظر از این‌ها به نظر نمی‌رسد که تغییر دیگری در طراحی این دستگاه رخ داده باشد. مطابق پتنتی که پیش‌تر از این شرکت منتشر شده بود، احتمال داده می‌شود که نمایشگر منعطف ریزر ۲ لبه‌های حساس به لمس داشته باشد. این لمس‌ها می‌توانند از ۲۰ عملکرد مختلف پشتیبانی کنند.

طبق گزارش‌ها، ریزر ۲ موتورولا از چیپست اسنپدراگون ۷۶۵ استفاده خواهد کرد. این تراشه پردازنده قدرتمندی دارد ولی توان آن به پای اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس گلکسی زد فلیپ نمی‌رسد. ریزر ۲ احتمالا با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. این دستگاه باید از پنلی ۶.۲ اینچی از نوع P-OLED استفاده کند. نمایشگر ثانویه نیز پنلی ۲.۷ اینچی خواهد بود.

متاسفانه فعلا اطلاعات زیادی درباره این گوشی در دسترس نیست و در خصوص زمان عرضه نیز گمانه‌زنی شده که در ماه سپتامبر می‌توانیم منتظر رونمایی آن باشیم. با این حال، پیش‌تر شایعاتی منتشر شده بود که می‌گفت ریزر ۲ تا پایان سال ۲۰۲۰ به بازار نمی‌رسد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)